آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

شایعه : GTA: San Andreas به Xbox 360 می آید | شایعه ای بسیار نزدیک به واقعیت



مسلما هر بازیبازی حداقل یک بار تجربه بازی GTA: San Andreas را داشته است و پس از کمی بازی کردن آن به شدت به آن وابسته شده است و نتوانسته گشت و گزار در آن را ترک کند. این بازی نیز در سال پیش برای کنسول نسل هفتمی PS3 هم عرضه شد و از استقبال بسیار عالی بهره مند شد، حال وقت عرضه بازی برای Xbox 360 است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از عرضه GTA: San Andreas برای Xbox 360 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با توجه به لیستی که امروز به بیرون درز پیدا کرد، احتمال عرضه بازی GTA: San Andreas برای Xbox 360 بسیار زیاد شد. با توجه به لیست اچیومنت هایی که از سوی سایت Xbox Achievements منتشر شد، مشخص شد بازی GTA: San Andreas به زودی برای کنسول نسل هفتمی Xbox 360 عرضه می شود. این لیست که به ارزش ۱۰۰۰ امتیاز است، ۳۳ اچیومنت برای بازی وجود دارد که می توانید با انجام کار های اعلام شده آن ها را به دست آورید. به زودی لیست کامل اچیومنت ها به صورت فارسی بر روی وبسایت قرار میگیرد.

البته احتمال عرضه بازی برای Xbox 360 بسیار زیاد است، چرا که امروز سالگرد ۱۰ سالگی این عنوان برای PS2 است و راک استار هم یک آپدیت برای GTA V منتشر کرد که شما را به GTA: San Andreas بر میگرداند. پس GTA: San Andreas برای Xbox 360 مسلما عرضه خواهد شد.

باید منتظر عرضه GTA: San Andreas به صورت دیجتالی در Xbox Live برای Xbox 360 باشیم، چرا که این بازی برای PS3 هم تنها به صورت دیجتالی در PSN عرضه شد. باید منتظر اعلامیه رسمی از سوی راک استار باشیم.

بازی GTA: San Andreas برای Play Station 2 در ۲۶ اکتبر ۲۰۰۴ منتشر شد و از استقبال بسیار خوبی بهره مند شد. همچنین یک سال بعد از آن در سال ۲۰۰۵ این بازی برای PC و Xbox عرضه شد. یعنی در تاریخ ۷ جوئن ۲۰۰۵ برای PC و Xbox عرضه شد. در سال ۲۰۱۲ برای PS3 عرضه گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد