آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

راکستار : GTA V از ابتدا برای PC در دست توسعه بود


بدون شک یکی از مهم ترین اتفاقات چند روز آتی، عرضه ی نسخه ی PC عنوان GTA V است که سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و تاخیر های مداوم، قرار است منتشر شود. از همان زمان معرفی GTA V و عدم تایید آن برای PC بود که اخبار زیادی در رابطه با این عنوان شکل گرفت.

اکثریت طرفداران این سری، از راکستار به خاطر عدم تایید نسخه ی PC ناراضی بودند اما امیدوار بودند که راکستار همراه با نسخه های نسل هشتمی، نسخه ی PC را تایید کند که سرانجام نیز اینگونه شد اما باز هم نسخه ی PC دچار تاخیر شد و حتی همراه با نسخه های نسل هشتمی نیز منتشر نشد. حال تعدادی از افراد تیم سازنده ی بازی طی مصاحبه ای با PC Gamer فاش کرده اند که از همان ابتدای روند ساخت بازی، نسخه ی PC این بازی در دست توسعه بود و هرگز قرار نبود این عنوان بر روی PC عرضه نشود :

ما همیشه تصمیم داشتیم تا GTA V را بر روی PC منتشر کنیم. ما از همان روز اول برای نسخه ی PC بازی برنامه ریزی کرده بودیم و در تلاش برای یافتن راه حل های فنی بودیم تا بهترین نسخه ی PC از این سری را آماده سازیم. در حالیکه ما از همان اوایل در حال توسعه نسخه ی PC بودیم، تصمیم گرفتیم که تمرکز اصلی خود را بر روی نسخه های نسل هفتمی قرار دهیم تا پس از آن ها، بدون فشار به توسعه ی نسخه ی PC ادامه دهیم. پس از مدتی به نسخه های نشل هشتمی فکر کردیم و تصمیم گرفتیم تا همزمان با آن ها، نسخه ی PC را عرضه کنیم. سپس با استفاده از معماری کنسول های نسل هشتم، توانستیم کیفیت آن ها را به نسخه ی PC نزدیک کنیم و ۳ نسخه ی با کیفیت را تولید کنیم.

GTA V قرار است فردا یعنی ۱۴ آپریل به طور رسمی برای PC منتشر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد