آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA 5: راکستار تایید کرد که فعالیت های اعلام شده تنها برای افرادی است که پیش از این دارنده بازی بوده اند



به تازگی خبری مبتنی بر فعالیت های جدیدی که در نسخه جدید GTA V قرار داده شده است منتشر شد. به تازگی راکستار اعلام کرده است که این فعالیت های ویژه برای افرادی است که سیو های PS3 و Xbox 360 خود را انتقال داده اند! با ما همراه باشید. 

راکستار به تازگی در طی پرسش و پاسخی در رابطه با محتویات جدید اعلام شده، به سوالاتی در این باره پاسخ داده است که تایید کرده است که بازیکنان تنها می توانند یکبار فایل های سیو خود را انتقال بدهند. لازم به ذکر است که شما می توانید حتی سیو های خود را از Xbox 360 به PS4 انتقال دهید.

شما می توانید این پرسش  پاسخ را در زیر مطالعه بفرمایید:

در رابطه با محتویات داخل بازی چگونه خواهد بود؛ من با خرید نسخه Collectors Edition و یا Special Edition برخی از محتویات درون بازی را دریافت کرده ام. آیا می توانم آن ها را نیز در Xbox One و یا PS4 داشته باشم؟

بله، اگر شما در سال گذشته نسخه های Collector و Special را خریداری کرده اید، زمانی که به سیستم جدید می روید، به صورت اتوماتیک آن محتویات را باز شده و قابل بازی خواهید یافت. این محتویات شامل Stunt Plane Trials، Bonus Outfits و Tattoos و Pistol می باشند.Bullpup Shotgun و melee Hammer در بخش داستانی نیز در این محتویات قرار دارند.  Custom Classic GTA Parent Characters و ماشین الکتریکی Khamelion نیز در GTA Online در دسترس خواهند بود. اگر شما قادر به خرید این دو نسخه در سال گذشته نبودید می توانید این محتویات را بر روی PC، Xbox One و یا PS4 با پرداخت پول دریافت کنید.

آیا تنها می توان یک بار شخصیت GTA Online را انتقال داد؟ آیا من پس از انتقال همچنان می توانم با شخصیت خود در PS3 و Xbox 360 بازی کنم؟

بله، شما تنها یک بار می توانید مشخصات شخصیت خود را در GTA Online منتقل کنید. پس از انتقال اطلاعات شخصیت همچنان می توانید شخصیت خود را در PS3 و یا Xbox 360 بازی کنید اما پیشرفتی که شخصیت شما خواهد کرد، به دستگاه های دیگر شما انتقال نخواهند یافت.

آیا PC نیز محتویاتی چون Dodo و Dukes را دریافت خواهد کرد؟

قطعا همین طور خواهد بود! این محتویات که اعلام شده اند، برای بازیبازان در هر سه پلتفرم قابل دسترسی خواهد بود.

آیا هر گونه آپدیتی که برای این سیستم ها قرار بگیرد و منتشر شود، برای نسل قبل نیز به انتشار خواهد رسید؟

تمامی پیشرفت های گرافیکی  دیگر تغییرات صورت گرفته بر روی نسخه جدید GTA V تنها بر روی سخت افزار های قوی کنسول های این نسل و PC قابل اجراست؛ در نتیجه نمی توان آن ها را برای کنسول ها نسل قبل استفاده کرد. البته برخی از آپدیت ها مانند همین آپدیت تنها برای نسل جدید می باشد و به عنوان یک جایزه برای بازیبازان قرار گرفته است. همچنان باید منتظر آپدیت های جدید برای این عنوان باشید، چراکه همچنان آپدیت های GTA Online برای هر دو نسل قرار خواهد گرفت.

آیا شغل هایی که طراحی کرده ام نیز به سیستم جدید منتقل خواهد شد؟

بله، هر شغلی که در حالت Creator در GTA Online ساخته اید به سیستم جدید شما منتقل خواهد شد. توجه داشته باشید که Leaderboards، Snapmatics، Playlists و bookmarks به صورت اختصاصی برای همان کنسول می باشد و نمی توانید این محتویات را جابجا کنید.(عکاس های GTA Online باید بار دیگر تصاویر را با کیفیت بالا بگیرند!)

آیا تعداد ۳۰ نفر در یک بخش در GTA Online شامل حالت هایی چون Races و Deathmatches می شود؟

بله، شامل آن ها نیز خواهد شد! GTA Online در سیستم جدید از ۳۰ نفر پشتیبانی می کند و این تعداد تنها مربطو به ثسمت Free Roam نمی باشد بلکه شامل بخش های رقابتی نیز می باشد.

نظر شما در رابطه با این سوالات و پاسخ های داده شده از سوی راکستار چیست؟ آیا نکته قابل توجهی در این سوالات نظر شما را جلب کرد؟ نقطه نظرات خود را در زیر در رابطه با این محتویات جدید با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد