آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

پول دارشدن

این رویکی ازبازدیدکنندگان برام فرستاده امتحانش ضررنداره


واسه اونایی که می خوان پول بیشتری داشته باشن باید بگم که به سمت چب نقشه برید(اون جایی که به بالای نقشه میره)وارد دریا بشین،روی زیر دریایی 25000هزار پول هست،وقتی که پول رو به دست آوردین،روی کیف پول بمونید،مثلا اگه می خوایین با فرانکلین پول دربیاورین روی کیف پول بایستید و شخصیت مایکل یا ترور رو انتخاب کنید و بعد همان کارو چند با تکرار بکنین،فقط یکمی وقت گیره.من الان بازیرو 91.8% رفتم و پولم با فرانکلین الان72,562,725 تومانه.


باتشکرآقای**A.S.K.A.R.I.S**بابت راهنمایی تون.

نظرات 4 + ارسال نظر
mehran-hr 1392/12/09 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام اگه میشه ی عکس از نقشه یا جایی رو که نوشتی بذاری من هرچی گشتم پیدا نکردم

mehran-hr 1392/12/11 ساعت 10:54 ق.ظ

اقا پس چی شد ترخدا فقط ی عکس بذار ترخدا فقط سریع

این راه روخودم امتحان نکردم خودم این مطلب روننوشتم یکی ازدوستان گفت اینو که من هم گذاشتم تووبلاگ

A.S.K.A.R.I.S 1392/12/26 ساعت 03:44 ب.ظ

دوستان گلم،اون شهربازی که هست یکم به سمت بالا بیاین برین زیر آب قشنگ می تونین پیداش کنین،اگه زیردریایی رو دیدین فقط برین روی دهانه ی دایره ای شکل زیردریایی که روشه درست کنار اونه.راستی خیلی تشکر می کنم که نظرم رو گذاشتی...

**A.S.K.A.R.I.S** 1392/12/27 ساعت 01:25 ب.ظ

آقای محمدی من عکسو پیدا کردم ولی نمیدونم چجوری تو سایتت بزارم؟راهنمایی کنید؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد