آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب نظرات

سلام دوستان عزیز دوتا ازدوستان مشکلاتی روداشتندکه فکنم شما هم تابحال باین مشکلات برخوردید به همین خاطر خواستم که به این دو دوستمون کمک کنم.


آقا رامتین پرسیده بودمد ماشن رو تو کدوم پوشه کلیوبریزه باید درخواب بگم که ماشین هاروتوپوشه کلیو نمیریزیم بلکه بانرم افزار جی جی ام ام باید توپوشه ی دیگری بریزیم که آموزش این نرم افزار وخودنرم افزار تووبلاگ هست اونرو دانلود کنید وبعد ماشین ها وتفنگ هاراازین طریق توبازی بریزد.


یکی ازدوستان هم پرسیده بودکه نرم افزار جی جی ام ام ارورمیده ووقتی باز میشه هیچ ماشینی دیده نمیشه باید بگم دوست عزیز این مشکل روفقط در ویندوز8 داره که از نرم افزار جی جی ام ام پشتیبانی نمی کنه بخاطر همین ارور میده باید ویندوز خودرو عوض کنید.اکه تو ویندوز7 یاایکس پی ارور میده باید بگم که بازیی که شمانصب کردیدمشکل داره یعنی آخرین باروقتی بازی  ویرایش شده به فایلها رمز داده شده که از فایل های جی جی ام ام پشتیبانی نمی که ویا مسدودشده.که این کارو شکرکت های بازی سازی ایران انجام داده که هرکسی بازی روویرایش نکنه وبرای این مشکل راه حل اینه که شما فایل های ماشین و...راازطریق نرم افزار آی امجی تولز بریزید که آموزش نرم افزار وخود نرم افزار تووبلاگ وجود داره.

درمورد تغییر شخسیت سی جی هم پرسیده بودید که آموزش رو تووبلاگ جدید میزارم براتون .

اگه بازهم مشکلی داشتید بگید تاراهنمایتون کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان 1391/12/27 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام اقا اصف می خواستم بدانم که سیو بازی را در کدام قسمت ایل جی تی ای بریزم اگر می شود از اول که باید در کدام ژوشه رفت رابگویید

سلام. چون دیدم بیشتر از وبلاگ های دیگر به موضوع Cleo پرداخته ای، در وبلاگ تو نظر دادم.
اگر در مورد برنامه نویسی برای GTA هر سوالی داشتی می توانی روی من حساب کنی.
به http://MasterHK.parsiblog.ir
یا
MasterHK.rzb.ir
بیا ولی سوالاتت را در MasterHK.parsiblog.ir بپرس.
اگر خواستی هم حاضرم با تو تبادل لینک کنم.

حسین 1391/12/29 ساعت 04:30 ب.ظ

اگر تعداد لباس ها رو بیشتر کنید خیلی بهتره

سپهر 1393/03/22 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.godsbadboys.blogfa.com

سلام آقا اصف من توی جی تی ای اونجاش گیر کردم که توی کازینو بهت ماموریت میدن میگن باید باهواپیما بری یه جایی من میرم همونجا ولی دیگه معلوم نیست باید چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد