آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب به سوالات

سلام دوستان آقا مهدی پرسیده(سلام خیلی ممنون من توی  تاuser tracks 20 آهنگ ریخدیم ولی چرا وقتی میرم تو بازی فقط1آهنگوپخش مکنه لطفا زودجوابموبده خیلی ممنون)


جواب:خوب به اسم آهنگ خود دقت کنیداگه اسم آهنگ شما به فارسی باشه اونوبه انگلیسی تبدیل کنید یعنی اسم آهنگ خودتون رو به انگلیسی تایپ کنیدتاهمه آهنگ ها پخش شونداگه بازهم

مشکلی داشتیدبگید تا راهنمایی تون کنم.


راستی یه نکته دوستان عزیزچون سرم خیلی شلوغه ووقت ندارم که جواب سوالات شمارابه ایمیل تون بفرستم به همین خاطر جواب سوالات رو توبلاگ می زارم پس منتظرایمیل ازطرف من نباشید. وقتی سوالات تون رو تو نظرات مطرح کردین جواب سوال شماروتو مطالب بعد ی جواب می دم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان 1391/05/13 ساعت 04:17 ق.ظ

سلام آقا آصف اگر می شود آن مدلی که هر که باcjتماس می گرفت را شناسایی کرد را آموز تصویری بگذارید باتشکر

اشکان 1391/05/15 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام آصف جان برای من یک مشکلی پیش آمده آن مدلی که پمپ بنزینیت بود من آن چیزهای که تو گفتی را انجام دادم اماوقتی دربازی می روم کامپیوترم هنگ می کند و مجبورم ازبازی خارج شوم وقتی که فایل هارا برمی دارم درست می شود من از قبل یک سرعت سنج دیگری داشتم من هر کاری کردم سرعت سنجم پاک نشد یک راهی جلو من قرار بده من دنبال اینگونه مدی بودم باتشکر

مهدی 1396/01/12 ساعت 09:12 ب.ظ http://gravatar.com

سلام اصف جون من تو gtav رو ایکس باکس360 گیر کردم هیچ مر حله ای ندارم نمی دونم چی کار کنم تمومش هم نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد