آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آموزش تصویری قراردادن آهنگ دلخواه در جی تی ای۵

سلام دوستان عزیزاین هم آموزش تصویری قراردادن آهنگ دلخواه در جی تی ای۵ امیدوارم ازش

خوشتون بیاد.درمورداین آموزش نظربدید.برای تهیه ی این آموزش زحمت زیادی کشیده شده است.اگه می خواستید این آموزش را دروبلاگ هاوسایت های دیگر قراربدیدلطفاباذکرمنبع این کاررابکنید.

                  برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید








نظرات 3 + ارسال نظر
AMIR 1391/04/20 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام من چند تا صدای موتورو ماشین دانلود کردم ولی نمی دونم چجوری نصبشون کنم

مهدی 1391/04/29 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام خیلی ممنون من توی تاuser tracks 20 آهنگ ریخدیم ولی چرا وقتی میرم تو بازی فقط1آهنگوپخش مکنه لطفا زودجوابموبده خیلی ممنون

آرنوش 1396/05/09 ساعت 04:35 ب.ظ

دمت گرم مال من پخش شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد