آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

همکاری بامن دروبلاگ


اگه کسی می خواد در مدیریت وبلاگ با من همکاری کنه در این قسمت نظر بده بعد شما را به نویسندگان وبلاگ اضافه می کنم فقط نویسنده باید به gta5 علاقه داشته باشد در صورتی که قبول کردم به ایمیلتان لینک عضویت نویسنده را ارسال می کنم فقط فراموش نشود در قسمت نظر ایمیلتان را بنویسید.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حسن 1391/08/05 ساعت 01:27 ب.ظ

وبلاگ بسیار عاااااااااااااااااااااااااااااااالی دارید
soniyau1993@yahoo.com

mehdi 1391/11/14 ساعت 06:51 ب.ظ

man miam

amirali 1392/04/18 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام.من میخوام همکاری کنم.
این ایمیلم:amirali.tavoosi@yahoo.com اگه تو مسنجر بیایی ک عالیه.
من فعلن adsl ندارم ولی تا یکی دو هفته دیگه میگیرم.شما منو نویسنده کن میام.

saeed 1393/03/31 ساعت 11:59 ق.ظ http://istgahbazi.blogfa.com

سلام داداش من برای وبلاگم نویسنده لازم دارم شما بیا اونجا منم میام من هم adsl دارم سرعت 3 مگ همیشه فعال فقط شما بیا اونجا

Esmaeil 1393/07/17 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام من به GTA5 علاقه زیادی دارم اما شما میخواهید در کدوم قسمت از بازی کار کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد