آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب سوال و نسخه جدیدمد سرعت سنج وپمپ بنزین

آقااشکان گفته(سلام آصف جان برای من یک مشکلی پیش آمده آن مدلی که پمپ بنزینیت بود من آن چیزهای که تو گفتی را انجام دادم اماوقتی دربازی می روم کامپیوترم هنگ می کند و مجبورم ازبازی خارج شوم وقتی که فایل هارا برمی دارم درست می شود من از قبل یک سرعت سنج دیگری داشتم من هر کاری کردم سرعت سنجم پاک نشد یک راهی جلو من قرار بده من دنبال اینگونه مدی بودم باتشکر)


جواب


۱-نرم افزار کلیورو پاک کن ودوباره نصب کن.

۲-بازی روازسیوشروع نکن.

۳-همه مد های داخل پوشه کلیو روپاک کن واین مدروبه تنهایی درپوشه بریز.اگه مد اومد حتما یه مد دیگه توپوشه کلیو هست که با این مد ساز گار نیست.

۴-بازی رودوباره از اول نصب کن.(اگه دیدی بازی هنگام بازی کردن زیا ارورمیده  بازی روپاک کن ودوباره ازاول بازی رو نصب کن اگه ماشین هایی که خودت در بازی ریختی نمی خواهی پاک شون از پوشه modelsیک کپی بگیرودرپوشه جدا گانه بریزوقتی بازی رونصب کردی این پوشه روجای گزین پوشه قبلی کن تا ماشین هایی که خودت ریختی دوباره توبازی بیاند)

اگه دیدی بازهم بازی ارور میده این مد جدیدرودانلود کن که نسبط به مد قبلی امکانات زیادی داره وبه راحتی مثل مد های قبلی نصب میشه . وقتی مد رو نصب کردید وارد بازی بشید وسوار یه ماشین بشد بعد هم دکمهF10رواز کیبرد بزندتا مد ظاهر بسه.



حجم فایل:321کیلوبایت


                  

نظرات 6 + ارسال نظر
اشکان 1391/05/23 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام آقا آصف خیلی ممنون ازآن آموزش ببخشید که زود ترنگفتم چون سرم خیلی شلوغ بود آصف جان اگه می شود چندتالباس های اداری مانند پلیس و آموزش های تصویری اش هم بگذارید ممنون

عرفان 1393/01/15 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام و خسته نباشید من مود بنزین را دانلود کردم ولی وارد بازی شدم F10را زدم ولی وارد مود نشد شما می گید چه کارکنم.

بایدسوار ماشین ویا موتور باشید بعد دکمه رو بزنید ووقتی که مرحله ای رومیرید مد خودبه خود غیر فعال میشه.

mhsn 1394/04/26 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام.سرعت را به کیلومتر نشون میده؟

محمد 1395/05/18 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام من وقتی میزنم مود فعال شه ماشین خاموش میشه و راه نمیره چیکار کنم جوابشو به جیمیلم بفرس

مهران 1395/07/07 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام آقا ممنون از این مد با حال فقط من به یک مشکل بر خوردم تمامی کار هایی که شما گفتید رو انجام دادم ولی وقتی تو بازی f10 رو میزنم بازی هنگ می کنه و میندازه بیرون خواهشن کمک کنید لطفا

نایک 1395/11/17 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام ببخشید آقا آصف، من دقیقا همین کارایی رو که شما میگید رو انجام دادم ولی وقتی میرم تو بازی و سوار یه ماشین میخوام بشم بازی هنگ میکنه و بیرون میاد. لطفا راهنماییم کنیید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد