آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

کیبورد اختصاصی GTA 5



اگر جلوه های بصری ۴K به اندازه کافی شما را شگفت زده نکرده، مطمئنا این کیبورد شما را به تحت تعقیب قرار گرفتن در نسخه PC، عنوان GTA ترغیب خواهد کرد.

در ویدیو کوتاه زیر، کیبور Logitech G910 Orion Spark مانند نوار نوری PS4 عمل کرده، و در هنگام تلاش برای رهایی از دست پلیس، استرس بیشتری را به وجود می آورد. این ویزگی قابل خاموش و روشن شدن می باشد. عناوین دیگری نیز از فناوری Logitech Illumination استفاده می کنند. در Evolve رنگ کلیدها براساس کلاس شما تغییر کرده، و در Battlefield Hardline رنگ کلیدها رویکرد شما نسبت به قانون را نشان می دهد.

 دانلود ویدیو

ویدئو: آنباکسینگ نسخه PC بازی GTA V


نسخه PC بازی GTA V منتشر گردید و حال نوبت به مشاهده آنباکسینگ این بازی رسیده است. قبلاً شایعاتی در مورد این که نسخه PC این بازی در ۷ دیسک عرضه خواهد شد، به راه افتاد و در این ویدئو می بینیم که این شایعه حقیقت دارد! برای مشاهده ویدئو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

اولین ماد بازی GTA 5 در PC منتشر شد



اولین ماد/ترینر بازی GTA 5 در PC منتشر شده است و شما می توانید مثل قدیم در خیابان های GTA ویرانی به بار بیاورید. 

ماد/ترینر جدیدی برای بازی GTA 5 منتشر شده است و این ماد به بازیکن مهمات و جان بی نهایت می دهد و همینطور دیگر نیازی نیست که خشاب خود را پر کنید.

طبق توضیحات، این ماد/ترینر به نام lingon شناخته می شود. به شما توصیه می کنیم که از این ماد/ترینر فقط در بخش داستانی استفاده نمایید.

در پایین می توانید ویدئویی از این ماد/ترینر را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت ۳۶۰p – دانلود با کیفیت ۷۲۰p

رمز های نسخه PC بازی GTA V را از اینجا ببینید




نسخه PC بازی GTA V دیروز منتشر گردید و حال نوبت به انتشار رمز های آن رسیده است. همه می دانیم که رمز ها قسمتی جدا ناپذیر از GTA V هستند. برای مشاهده رمز ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


  لینک کانال ما: https://telegram.me/asefgta5

ادامه مطلب ...

دانلود آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V

امروز آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V به عنوان آپدیت روز اول بازی باری رفع مشکلات عمده ی آن توسط Rockstar عرضه شد و یک قدم دیگر به کرک شدن این نیز نزدیک شدیم. امروز نیز ما نسخه ی Ali213 این آپدیت را برای شما گیمرهای عزیز قرار داده ایم که به علاوه ی خود پوشه ی Update محتویات آن، پوشه ی Offline Luancher را نیز در خود دارد و باعث میشود که ما هرچه زود تر شاهد عرضه شدن کرک این بازی توسط یکی از گروه ی کرک کننده باشیم. لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی حتما باید این آپدیت را نصب نمایید و در غیر این صورت GTA V بر روی سیستم شما اجرا نخواهد شد. هم اکنون میتوانید نسخه ی Ali213 آپدیت 1 بازی Grand Theft Auto V را با حجم 380 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

Grand Theft Auto V Day 1 Update Cover

| آپدیت روز اول بازی و نصب آن اجباری میباشد |

| Grand Theft Auto V Day 1 Update-Ali213 |

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

بالاخره بازی Grand Theft Auto V برای PC توسط کمپانی Rockstar ساخته و  منتشر شد، حال نسخه ی FULL Unlock آن منتشر شده است و آماده ی دانلود میباشد. این بازی دارای سبک اکشن و جهان آزاد میباشد و در سال 2013 برای کنسول های نسل هفتمی یعنی PS3 و XBOX360 و در سال 2014 برای PS4 , XBOX ONE و بعد از دو تاخیر برای پلتفرم PC در سال 2015 منتشر شد. این بازی دوباره قدرت شرکت راکستار را نشان داد و توانست با گرفتن نمره ی 97 از منتقدین، به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل شود. همچنین این بازی فروش دیوانه کننده ای داشت و طبق گفته ها تابحال فقط 42 میلیون نسخه ی فقط بر روی دو کنسول PS4 و XBOX One فروخته است و درآمدهای میلیارد دلاری نسیب راکستار شده است. داستان این بازی جذاب، در مورد سه مرد در شهر Los Santos در آمریکا است، که به دلیل مشکلات و مالی و دیگر موارد، به کابوسی در این شهر تبدیل میشوند و یکی از بزرگ ترین خلافکاران و با هم اتحادی تشکیل میدهند که هیچ چیزی مانع آن ها نمیشود.

Grand Theft Auto V Cover PC

| نسخه ی کامل Full Unlock با فرمت ISO |

| هنوز کرک عرضه نشده است! |

| هنوز نسخه ی Setup دار منتشر نشده است |


 

ادامه مطلب ...