آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA V در حال حاضر دومین بازی محبوب استیم می باشد


نسخه PC بازی GTA V در حال حاضر در رتبه دوم محبوب ترین بازی های استیم قرار دارد. بازی آنلاین Dota 2 با اختلاف زیاد، محبوب ترین بازی استیم می باشد.

مدتی است که بازی GTA V در چارت های استیم در حال بالا آمدن بوده است و این جای تعجبی ندارد. با انتشار رسمی این بازی در ساعاتی قبل، در حال حاضر حدود ۱۶۸,۰۰۰ بازیکنان در حال تجربه کردن این عنوان هستند. البته بیشترین تعداد بازیکن این عنوان امروز به حدود ۱۹۷۰۰۰ بازیکن نیز رسید و ممکن است با انتشار آن در دیگر مکان ها این اعداد تغییر کنند و حتی این بازی از Dota 2 نیز بالا بزند.

حال GTA V در رده دوم محبوب ترین بازی های استیم قرار دارد و بازی Dota 2 با بازیکنان بیشتر در رتبه اول و بازی CS:GO در رتبه سوم قرار دارد. البته GTA V تا به الان به تعداد بیشترین بازیکن در روز برای CS:GO که حدود ۴۸۷۰۰۰ بازیکن می باشد، نرسیده است، اما مشاهده رشد این بازی در این لیست قطعاً جالب خواهد بود.

تصویری از این لیست را در زیر می توانید مشاهده بفرمایید.


gta_5_steam_charts


شما می توانید لیست محبوب ترین بازی های استیم را از اینجا مشاهده بفرمایید. به نظر شما GTA V در طول امروز به صدر این لیست خواهد رسید یا که جای خود را به CS:GO خواهد داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد