آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

Daniel Radcliffe ممکن است در فیلم درام GTA حضور داشته باشد


گفته می شود که دانیل رادکلیف -ستاره فیلم های هری پاتر- در حال مصاحبه برای نقشی در فیلمی درباره GTA است و این فیلم توسط شرکت BBC ساخته خواهد شد. 

این فیلم جدید شرکت BBC در مورد ساخت سری بازی های GTA و بحث های بوجود آمده در مورد این سری بازی می باشد که این قضایا آن را به یک سوژه عالی برای فیلمی در سبک درام تبدیل کرده است. شرکت BBC در مورد این فیلم نقشه های بزرگی در سر دارد.

بر طبق گفته Hollywood Reporter، فیلم برداری این فیلم همین ماه شروع می شود و رادکلیف در حال مذاکره برای نقش Sam Houser -بنیانگذار و رئیس شرکت راک استار- می باشد.

Owen Harris(کارگردان فیلم Kill Your Friends) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و نمایشنامه آن توسط James Wood نوشته شده است. این فیلم در مورد تنش های در حال افزایش بین شرکت راک استار و Jack Thompson -وکیل سابق- در دهه ۲۰۰۰ می باشد. البته تا هنوز نقش Thompson انتخاب نشده است.

هنوز سردرگمی هایی در مورد نام فیلم وجود دارد. Hollywood Reporter می گوید که نام فیلم قبلاً Rockstar Games بوده است، اما بعداً به Grand Theft Auto تغییر داده شده و هنوز هم امکان تغییر نام آن وجود دارد و این در حالی است که Polygon اصرار دارد که نام این فیلم Gamechanger می باشد!

به هر حال، دانیل رادکلیف با لیست هرچند کوتاه، اما قابل تقدیر فیلم هایی که او در آن نقش داشته است، از جمله فیلم های هری پاتر، امکان ورود او به فیلم Grand Theft Auto را افزایش می دهد.

موضوعی که این فیلم را به یک سوژه عالی تبدیل می کند، داستانش است، زیرا که آقای Jack Thompson مخالف وجود خشونت و مسائل جنسی در بازی های ویدئویی می باشد و از سری بازی GTA به شدت انتقاد به عمل آورده است و تنش های میان او و شرکت راک استار واقعاً برای یک فیلم درام عالی می باشد.

GTA

نسخه ی PC بازی GTA V دارای هفت دیسک می باشد



اینطور که به نظر می رسد نسخه ی PC بازی GTA V دارای هفت دیسک می باشد. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید تا از تصویری که این سخن را تصدیق می کند، دیدن فرمایید.

این سخن توسط تصویری که از این بازی در روسیه تهیه شده است قوت یافته است.

شما می تواند این تصویر را در پایین مشاهده نمایید.


حداقل اینطور که به نظر می رسد بر روی این دیسک ها با زبان روسی نوشته شده است

حداقل اینطور که به نظر می رسد بر روی این دیسک ها به زبان روسی نوشته شده است

به غیر از تصویر بالا تصویر دیگری نیز در توییتر توییت شده است که نشان دهنده ی جعبه ی این بازی میباشد؛ که البته این جعبه ضخیم و بزرگ می باشد که این موضوع می تواند تصویر بالا و هفت دیسکی بودن GTA V را تصدیق کند. البته شایان به ذکر است که این سخن تا هم اکنون توسط هیچ سایت خبری معتبری تایید نشده است، به همین دلیل تمامی این تصاویر ممکن است غیر واقعی و ساخته ی دست مردم باشند.

در پایین می تواند توییت یکی از کاربران را در این باره بخوانید:

بالاخره دارد اتفاق می افتد. انتشار بازی نزدیک است.

Grand Theft Auto V – تصاویری از تنظیمات گرافیکی بازی منتشر شد



وب سایت PC GAMER پس از اجرای عنوان Grand Theft Auto V، تصاویری از تنظیمات گرافیکی بازی منتشر کرده است. تصاویر نشان می دهند که در صورت دارا بودن سیستمی قوی می توانید بازی را با گرافیک بسیاری عالی تجربه کرده و لذت ببرید.

تصاویر نشان می دهند که شما برای اجرای بازی بر روی حداکثر تنظیمات گرافیکی به DX11 و تکنولوژی TXAA کمپانی NVIDIA نیاز دارید. با چنین تجهیزاتی می توانید فریم ریت خوبی از بازی بگیرید و جزئیات بازی شما را خیره خواهند کرد. تراکم جمعیت به خوبی نشان داده خواهند شد. علاوه بر این، بازی گزینه ای برای غیر فعال کردن محدودیت پیشنهادها دارد. قابلیت خاموش و یا روشن کردن تنظیمات raw input ( یکی از تنظیمات مربوط به موس هست که اجازه خواندن داده های ورودی موس را بدون هیچ پردازشی می دهد ) نیز وجود دارد.

می توانید تصاویر مذکور را در ادامه مشاهده بفرمایید:

Grand Theft Auto V عنوان پرآوازه کمپانی راکستار می باشد که در ابتدا برای کنسول های نسل هفتمی عرضه شد. اما پس از درخواست های مکرر، راکستار تصمیم گرفت این عنوان را برای رایانه های شخصی و همینطور کنسول های نسل هشتمی هم پورت کند. نسخه های نسل هشتمی بازی به موفقیت فوق العاده ای دست یافتند و هم اکنون دوستداران رایانه های شخصی منتظر هستند تا بازی برای این پلتفرم منتشر شود. نسخه ی PC بازی در روز ۱۴ آوریل سال جاری ( مصادف با ۲۵ فروردین ) منتشر خواهد شد.

انتظار ها برای GTA V به زودی به پایان می رسد



بعد از چند بار تاخیر بالاخره هفته ی بعد بازی GTA V برای PC منتشر می شود، و برای آن هایی که این بازی را پیش خرید کرده اند پیش دانلود بازی نیز از هم اکنون امکان پذیر می باشد.

در توییتی که توسط Rockstar، در توییتر قرار گرفت اعلام شده بود، که پیش دانلود بازی GTA V برای PC هم اکنون از طریق Rockstar Warehouse و Steam امکان پذیر می باشد.

در حالی که دانلود این بازی به معنی امکان وارد شدن به این بازی نیست، ولی این مزیت را دارد که شما می توانید بیشتر و یا تمام حجم بازی را دانلود کرده، و در روز عرضه در زمان بسیار کم تر شروع به بازی کردن این عنوان کنید.

GTA V هم اکنون برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS4 و PS3 در دسترس می باشد و در ١۴ام آوریل برای PC نیز منتشر خواهد شد.

شما می توانید متن توییت Rockstar درباره ی پیش دانلود این بازی را در پایین مشاهده نمایید:

شما از هم اکنون می توانید بازی GTA V را از Steam و Rockstar Warehouse پیش دانلود کنید.

تمامی ویژگی های جدید نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V



پس از مدت ها صبر و تاخیرهای پی در پی، تنها یک هفته به عرضه نسخه PC عنوان رکورددار راک استار یعنی Grand Theft Auto V مانده است. این شرکت باری دیگر شما را به لاس سانتوس و دنیای خلافکاری سه شخصیت بازی دعوت می کند. اما سوال اینجاست که نسخه PC چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

GTA V در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) عرضه خواهد شد و اگر قصد خرید آن را دارید، هم اکنون می توانید آن را در استیم Pre-load کنید. با اینکه نسخه PC تمامی ویژگی های نسخه کنسولی (از جمله GTA Online، تمامی محتوای الحاقی و Heists) را دارا می باشد، چندین مورد جدید نیز به افرادی که ۱۸ ماه برای عرضه آن صبر کرده اند، ارائه خواهد داد.

اول از همه، بیایید ببینیم که سیستم شما می تواند بازی را اجرا کند یا خیر:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: Windows 8, 7 & Vista (اگر از ویستا استفاده می کنید، کارت گرافیک انویدیا پیشنهاد می شود)
  • پردازنده: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
  • حافظه: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (پشتیبانی از DX 10, 10.1, 11)
  • کارت صدا: ۱۰۰% سازگار با DirectX 10
  • فضای هارد: ۶۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: Windows 8 & 7
  • پردازنده: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) /  AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ
  • حافظه: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
  • کارت صدا: ۱۰۰% سازگار با DirectX 10
  • فضای هارد: ۶۵ گیگابایت

وضوح تصویر و فریم ریت

GTA V بر روی PC با رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰ اجرا خواهد شد . البته شما توانایی اجرای بازی با وضوح ۴k را نیز دارید. این نسخه از Nvidia’s 3D Vision پشتیبانی کرده و قابل تنظیم برای استفاده از چندین مانیتور است. شکی در آن نیست که بهترین گرافیک دنیای GTA V، بر روی این پلتفرم خواهد بود.


gta_woods_trevor


ابزار ویرایش

ویژگی جدید نسخه PC بازی Rockstar Editor است که به کاربران اجازه می دهد فیلم های خود را ساخته، ویرایش و در شبکه های اجتماعی نظیر یو تیوب آپلود کنند و با توجه به پرطرفداری این امر، می توانیم پس از عرضه این نسخه شاهد ویدئوهای خارق العاده ای باشیم.

موسیقی متن جدید

با اینکه نسخه PC شامل بازی کامل، به همراه تمامی آپدیت ها و DLC ها می باشد، محتوای جدید زیادی برای آن در نظر گرفته نشده است. اما ایستگاه رادیویی جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. این ایستگاه که توسط Alchemist و Oh No ساخته و تهیه شده است، ۱۴ موسیقی جدید که تمامی به صورت ویژه برای بازی طراحی شده اند را شامل می شود.

وارد کردن شخصیت

هرآنکه هم اکنون در GTA Online شخصیتی ساخته، به مانند انتقال شخصیت از کنسول های نسل هفتم به هشتم، می تواند آن را وارد نسخه PC کند. البته باید اشاره داشت که تنها یک بار می توانید این کار را انجام دهید و اگر شخصیتتان به پلتفرم PC انتقال پیدا کند، تا آخر در آن خواهد بود.

آیا آماده یک سفر خطرناک دیگر به شهر افسانه ای راک استار هستید؟