آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

تاخیری دیگر برای نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V! | تریلر بزودی منتشر می شود


طرفداران پلتفرم PC برای عرضه Grand Theft Auto V صبرهای زیادی کرده و راک استار تا به حال در ارائه این نسخه چندین بار تاخیر داشته است. حال در کمال ناباوری، به دلیل مشکلات فنی و باگ های متعدد، Grand Theft Auto V باری دیگر با تاخیر رو به رو شد. به همراه این تاخیر، برنامه نویس راک استار و Take-two Interactive هر کدام اظهاراتی ارائه داده اند. البته باید اشاره داشت که تریلر نسخه PC همچنان امروز منتشر می شود.

با تاخیر بوجود آمده، در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۵ خرداد ۱۳۹۴) منتظر نسخه PC باشید. گزارش ارائه شده، خشم طرفداران این پلتفرم را به همراه داشته و هم اکنون شکایت های خود را در صفحه اصلی راک استار اعلام می کنند. صحبت های Dan Houser نویسنده بازی:

تیم ما در راک استار بشدت درگیر ساخت و طراحی بازی برای پلتفرم PC بوده است. اما وقتی به مرحله رندرینگ نهایی رسیدیم، با مشکلات فنی و باگ های متعددی رو به رو شدیم. تیم ما تمام تلاش خود را می کند تا این مشکلات هرچه زودتر برطرف و بازی ای کامل را به طرفداران PC ارائه دهیم.

Adam Fowler برنامه نویس GTA V می گوید:

این مشکلات بسیار غیرمنتظره بودند. ما وقت زیادی را صرف این بازی کرده بودیم. اما به طرفداران PC اطمینان می دهیم که برای عرضه، بازی ای بدون مشکل و باگ را ارائه دهیم.

Take-two Interactive ناشر بازی در همین زمینه و برای آرام کردن جو ایجاد شده، بیانیه ای ارسال نمود:

Grand Theft Auto V مسلما از بزرگترین بازی های ما بود که شرکت و استدیو سازنده را به موفقیت های زیادی رساند. ما می دانیم که راک استار تمام تلاش خود را می کند تا تجربه این بازی برای طرفداران PC نیز به ارمغان بیاید و در سهولت این امر، به آن ها کمک خواهیم کرد. در ۱۵ ژوئن منتظر نسخه ای کامل و ویژه از GTA V باشید.

البته اعلام شده است که تریلر نسخه PC با ۶۰fps امروز منتشر خواهد شد و شاید صحبت های بیشتری از راک استار را در آن مشاهده کنیم. نظر شما درباره این تاخیر دو ماهه چیست؟ آیا دلیل این تاخیرات پی در پی مشکلات فنی بوده است؟! تا ساعتی دیگر، منتظر تریلر جدید باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد