آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

Rockstar Games اعلام کرد این آخر هفته دو برابر RP در Grand Theft Auto Online بدست می آید



کاربران Grand Theft Auto V می توانند این آخر هفته دو برابر RP و پول از طریق انجام کارها بدست آورند. Rockstar Games این مهم را تایید کرده است.

از ۲ تا ۵ ژانویه، رویداد دو برابر شدن RP دارای ” Featured Playlist ” بر پایه تمامی ماد های موجود در Grand Theft Auto Online می باشد. که شامل Deathmatch، Capture ، Last Team Standing و Race می شود.

همچنین راکستار مشخص کرده است که آنها کاملا و با دقت Playlist که دارای چهار ماشین جدید است را زیر نظر گرفته اند. این ماشین ها شامل: Slam Van, Hot Rod Christmas Ratloader, Massacro و Jester Race می شوند. یک تم زمستانی نیز حدودا یک ماهی می شود که به بازی اضافه شده و شهر سفید پوش شده است.
PlayStation 4 و Xbox One دارای چهار playlists feature با نام های: First Base, On the GOH, Fridgit Factory LTS و GTA: Grass is Greener می باشند.
همچنین کاربران Xbox 360 و PlayStation 3 دارای Vespucci Shoreline, Hit The Apex, Paleto Bay و Contend: Townhall Trinity می باشند.

با توجه به سخنان Imran Sarwar، طراح ارشد و تهیه کنند GTA Online، انتظار می رود که Grand Theft Auto Online به زودی playlist مورد انتظار Heists feature را در ۲۰۱۵ دریافت کند.

برای انجام Heists در عنوان Grand Theft Auto Online، نیاز به چهار بازیکن با درجه ۱۲ یا بیشتر می باشد که یکی از آنها باید رهبر Heists ( سرقت ) باشد. همچنین رهبر باید دارای یک آپارتمان high-end باشد تا بتواند ماموریت را تشکیل دهد.