آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA: Chinatown Wars برای اندروید منتشر شد



امروز یک بازی دیگر از سری محبوب GTA برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. GTA: Chinatown Wars که ابتدا در سال ۲۰۰۹ برای کنسول دستی ۳DS منتشر شده بود، امروز برای دستگاه های Amazon Kindle و موبایل هایی که از سیستم عامل اندروید بهره می برند عرضه شده است.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars یک عنوان اکشن ماجرایی با جهانی باز می باشد که توسط Rockstar Leeds ساخته شده و انتشار آن را هم خود Rockstar Games بر عهده گرفته است. بر خلاف عناوین جدید در سری Grand Theft Auto که همگی نمای سوم شخص دارند، Chinatown Wars به اولین عنوان در سری GTA شباهت دارد که نمای دوربین هم از بالا بود. کنترل ها در نسخه اندروید قابلیت شخصی سازی را دارا هستند و این بازی از تصاویر و گرافیک عریض، در دستگاه هایی که از چنین قابلیتی بهره می برند پشتیبانی می کند.

قیمت Grand Theft Auto: Chinatown Wars در فروشگاه Google Play تنها ۵ دلار است و نسخه iOS هم در ماه سپتامبر ۲۰۱۰ بود که منتشر شد. نسخه iOS امروز آپدیتی را دریافت خواهد که امکانات اشاره شده برای نسخه اندروید به علاوه پشتیبانی از صفحه نمایش های Retina را به همراه دارد.


2762182 ct 250x139 GTA: Chinatown Wars برای اندروید منتشر شد 2762183 ct1 250x141 GTA: Chinatown Wars برای اندروید منتشر شد 2762184 ct2 250x139 GTA: Chinatown Wars برای اندروید منتشر شد 2762185 ct3 250x138 GTA: Chinatown Wars برای اندروید منتشر شد



با GTA Online برف بازی نیز به Los Santos می آید | یک کریسمس فوق العاده

هم اکنون Rockstar اطلاعات و تصاویر جدیدی را از  به روزرسانی جدید GTA Online که برای تمامی پلتفرم ها در اختیار هواداران خواهد بود را منتشر کرده است. همانطور که در جریان می باشید تا به این لحظه سلاح های جدید، وسایل نقلیه، لباس و خالکوبی در این به روز رسانی تایید شده اند و اینک نیز سیستم برف بازی برای کسانی که در ایام کریسمس به سیستم  GTA Online متصل می شوند قابل استفاده می باشد.

علاوه بر مطالب بالا اطلاعات بیشتری نیز در این باره و در مورد ویژگی های این جشن کریسمس منتشر شده است که به شرح زیر می باشد :


actual 1418914366 با GTA Online برف بازی نیز به  Los Santos می آید | یک کریسمس فوق العاده


روز برفی :

کسانی که در آرزوی یک کریسمس سفید و برفی می باشند باید بداند آرزویشان به واقعیت بدل می شود. زیرا بنا بر پیش بینی ها در منطقه ی San Andreas ما شاهد چند روز برفی می باشیم. و شما باید آماده باشید تا با همراهانتان به مبارزه با گلوله های برفی بپردازید! اما می بایست مواظب این گوله های کوچک یخی نیز باشید زیرا بسیار خطرناک می باشند.

تعطیلات ویژه ی  کریسمس :

در روز ۵ ژانویه چشم خود را به آسمان بدوزید زیرا در  Holiday Special Crate Drops  زیرا در این روز با موارد زیادی برا پر کردن لیست مورد نیازتان رو به رو خواهید شد. همانند چند تیشرت نادر GTA که ممکن است آنها را در تعطیلات آخر هفته ی Social Club سال گذشته از دست داده باشید و یا تعدادی تیشرت جدید که تا کنون در دسترس هواداران قرار نگرفته است.

هدیه های روز کریسمس :

در روز ۲۵ دسامبر با هنگامی که آرامش در آپارتمانتان در شهر لوس سانتوس و در کنار درخت کریسمستان نشسته اید  خود را برای دریافت چند هدیه ی اضافی آماده کنید.

آتش بازی در سال جدید! :

شب سال نو را با صدای بلند و با پرتاب موشک و انفجار جشن بگرید! به همین منظور  Firework Launcher و Firework rocket ammo از شب کریسمس تا روز دوشنبه به بازی باز می گردند و در دسترس می باشند. و شما می توانید یکی از این سلاح ها را در شب کریسمس، روز کریسمس، شب سال نو و یا روز سال نو به صورت رایگان تهیه نمایید.

عکس بگیرید و جایزه برید :

عکس خانوادگی خود در کریسمس و یا یک ویدیو از یک مهمانی جنون آمیز سال نو در محل سکونتتان در Los Santos را که برگزار می کنید و وحتی هر کار هیجان انگیز، سرگرم کننده و یا قشنگ خود را تهیه نمایید و با آن در مسابقه ی #FestiveSurprise شرکت کنید. ما در ماه ژانویه پنج عکس یا ویدیو زیبا را انتخاب می کنیم و جایزه ی یک میلیون دلاری در دنیای GTA را به شخص برنده عطلا می نماییم. برای شرکت در مسابقه تا ۵ ژانویه فرصت دارید و برای این کار #FestiveSurprise را در مطالب خود برچسب کنید.

تصاویر مربوط :


actual 1418914354 با GTA Online برف بازی نیز به  Los Santos می آید | یک کریسمس فوق العاده


actual 1418914379 با GTA Online برف بازی نیز به  Los Santos می آید | یک کریسمس فوق العاده


actual 1418914394 با GTA Online برف بازی نیز به  Los Santos می آید | یک کریسمس فوق العاده