آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA Online Heists در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد + اطلاعات و تصاویری جدید



چندی پیش به صورت رسمی شرکت معروف و پر طرفدار، راک استار، اعلام کرد GTA Online Heists که شامل ۲۰ ساعت گیم پلی جدید همراه با اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه جدید می شود در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

این خبر به تازگی توسط یکی از گزارشگران وب سایت IGN منتشر شده است. راک استار در گفته های اخیر خود اعلام کرده بود این بسته جدید شامل ۲۰ ساعت گیم پلی جدید همراه با ۲۰ مرحله جدید و ۵ “Unique Strand” به صورت می شود. همچنین جوایزی برای سری افرادی در نظر گرفته شده که بتوانند تمامی پنج “Heist” این عنوان را به اتمام برسانند که این به پایان رساندن باید باری دیگر در نمای اول شخص بر روی کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 نیز باشد.

آقای Imran Sarwar طراح اصلی مراحل این عنوان اعلام کرده است:

“ما به هیچ وجه از گذشتن از تاریخ انتشار چیزی خوشمان نمیاید ولی اگر تاخیری در عرضه صورت گرفته به این معنا می باشد که این بسته به آن میزان رضایت ما نرسیده بوده است و در زمانی که ما به آن میزان موفقیت در این بسته نرسیم آن را مطمئناً مانند دیگر تیم های سازنده عرضه نخواهیم کرد. با تمام تلاشی که تیم در حال صرف کردن بر روی این بسته می باشند، Heists در اوایل سال ۲۰۱۵ آماده عرضه خواهد بود.”

همچنین آقای Sarwar به صورت کلی درباره ی موضوح و امکانات Heists اعلام کرده که تاحدوی شبیه به خود قسمت اصلی بازی GTA 5 می باشد:

“این بسته ماموریت هایی را در رده های مختلف شامل می شود که در آن سطح وسیعی از کار گروهی، گیم پلی های مختلف و یک پایان بزرگ موجود است. برنامه ریزی با تیم و اجرای صحیح نقش خودتان، تاثیر بسزایی در برد و باخت خواهد داشت.”

“همچنین ما می خواستیم هر کدام از این مراحل شامل داستان یا موضوع منحصر به فردی باشند که در برخی از مواقع این موضوع و یا حوادث به شخصیت های اصلی بازی هم مربوط یا مرتبط باشد.”

gta heists 2 GTA Online Heists در اوایل سال 2015 منتشر خواهد شد + اطلاعات و تصاویری جدید


شغل های موجود در بسته های Heist، نیازمند ۴ بازیکن با رنک های ۱۲ به بالا می باشد. در این میان هر Heist به چند ماموریت مختلف تقسیم خواهد شد.

هرفردی که مدیر یا سرگروه یک تیم در Heist می باشد باید یک ساختمان بزرگ و موقعیت مکانی خود برای برنامه ریزی و نقشه چینی داشته باشد. زمانی که یک شغل و یا ماموریت جدید آماده باشد، به مدیر یک گروه توسط Lester اعلام خواهد شد. همچنین مدیر گروه وظیفه دارد که در یک شغل یا ماموریت دوستان خود را به انجام شغل دعوت و همچنین اسلحه یا تجهیزات مختلف را برای هم گروهی های خود آماده سازد.

یکی از بد شانسی های یک مدیر گروه یا سرگروه این است که باید تمامی خرج های مختلف برای انجام یک ماموریت را خود به شخصه به عهده بگیرد!

heists gta 1 GTA Online Heists در اوایل سال 2015 منتشر خواهد شد + اطلاعات و تصاویری جدید


از آنجایی که هر یک از ماموریت های شامل کارها و عملیات های گروهی می شود، ۳ نفر از بازیکنان مقداری از پول خود را دریافت خواهند کرد ولی سرگروه تا زمان به اتمام رسیدن Heist پولی را دریافت نخواهد کرد.

هر یک از Heist ها با یک ماموریت بزرگ و ویژه ای به پایان خواهد رسید که شامل وسایل نقلیه جدید، اسلحه های جدید، تجهیزات جدید و لباس های جدید می شود. یکی از نکات جالبت برخوردن به صورت کاملاً ناگهانی با موقعیت های جالب یا کرکتر های داخل بازی و مربوط به داستان اصلی می باشد.

علاوه بر این آقای Sarwar اطلاعات و جزئیات دیگری را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که بخش های “فرار از زندان” نیز در بازی وجود خواهد داشت. بازیکنان در این قسمت نقش هایی مانند تخریب چی، نفوذی و خلبان را بر عهده دارند. در ادامه هم ما فقط شاهد تصاویری از نام هواپیما بر و خوردرو زرهی هستیم.


gta heists 3 GTA Online Heists در اوایل سال 2015 منتشر خواهد شد + اطلاعات و تصاویری جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد