آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

بروز رسانی جدید GTA V مشکل اتصال به بخش آنلاین را برطرف میکند


آیا امروز سعی کرده اید به GTA Online در PS4 یا Xbox One متصل شوید ولی در انجام این امر ناموفق بوده اید؟ به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که راک استار امروز با انتشار یک آپدیت ۳۰۰ مگابایتی بیشتر مشکلات بخش آنلاین بازی را تا حدودی توانسته برطرف کند.

مطمئنا هر بازی (بخش آنلاین) پر طرفداری در زمان انتشار دارای مشکلات گوناگونی از قبیل مشکل عدم اتصالات و … است و جلوگیری از این مشکلات، با توجه به ازدحام کاربران کار تقریبا غیر ممکنی است. اما شرکت های سازنده با تلاش های شبانه روزی سعی میکنند این مشکلات را به حداقل برسانند. تقریبا یک هفته پیش بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) عرضه شد و توانست از استقبال بسیار زیادی بهره مند شود. اما این استقبال زیاد برای بخش آنلاین بازی خوشایند نبود و باعث شد تا GTA Online نتواند به خوبی کار کند. ارور هایی همانند Rockstar Game Service Unavailable و … از قبیل ارور هایی بودند که کاربران هنگام ورود به بخش آنلاین با آن ها مواجه می شدند.

حال امروز راک استار یک پچ ۳۰۰ مگابایتی را برای بازی منتشر کرد که تا حدودی می تواند مشکلات اتصال به بخش آنلاین GTA V را برطرف کند. به گفته راک استار مشکلات اتصال بیشتر بر روی سرور های نسخه PS4 بازی بوده اند و دلیل آن هم ازدحام بسیار زیاد جمعیت عنوان شده است.

در هر صورت اگر شما هم از این ارور ها رنج می برده اید هم اکنون می توانید با دانلود این پچ که نسبت به دیگر بروز رسانی ها حجم کمتری دارد، این مشکلات را به حداقل برسانید.

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad 1393/09/09 ساعت 04:06 ب.ظ

با سلام
اقا از کجا اون پچ 300 مگابایتو دانلود کنیم لطف کنید کمک کنید واقعا نمیدونم باید چی کار کنم یک دنیا ممنوم

اونو باید از سایت راکستار دانلود کنید

ali 1394/12/18 ساعت 09:25 ب.ظ

داداش الان باید چیکار کنیم هنوز هم سرور ها در دسرس نیستن باید چیکار کنیم؟؟؟؟الان رو میگم مشکل چیه راه حل چیه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد