آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

راک استار به صورت جدی در حال بررسی مشکلات GTA Online بر روی PS4 و Xbox One است



امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی GTA V به صورت رسمی از سوی راک استار در بعضی از کشور ها منتشر شد و توانست از استقبال بی نظیری برخوردار شود. سیل عظیمی از طرفداران این بازی امروز برای خرید نسخه های PS4 و Xbox One، روانه فروشگاه ها شدند. مسلما این افراد یکی از لذت بخش ترین حالت های این بازی را یعنی حالت GTA Online را از دست نمی دهند و به سرعت آن را شروع میکنند.

مطمئنا سرور های بازی در روز های آغازین باید فشار زیادی را تحمل کنند، چرا که پذیرفتن تعداد کاربران بالا کار بسیار سختی می باشد. به همین علت بازی GTA Online هم در روز اول عاری از مشکلات نبوده است. بر اساس گزاش های به بیرون آمده توسط کاربران عده بسیار زیادی برای استفاده از شخصیت های قدیمی خود بر روی کنسول های نسل هشتمی مشکلاتی دارند. راک استار امروز یک بیانیه رسمی را در رابطه با این مشکلات منتشر کرد و اعلام کرد، تیم فنی راک استار به صورت جدی برای بررسی تمامی مشکلات GTA Online وارد عمل شده است. در این پست اعلام شد، عده بسیار زیادی مشکلاتی در رابطه با انتقال شخصیت ها از نسل قبل به نسل بعدی را گزارش دادند و تیم راک استار در حال بررسی و رفع مشکلات است. با توجه به گزاشات عده ای از بازیکنان برای انتقال شخصیت های خود از نسل قبل به نسخه های جدید یعنی Xbox One و PS4 مشکلاتی از قبیل اشتباهات در انتقال رتبه (Rank) شخصیت، پول ها و اموال (خودرو، خانه و …)داشته اند و به پشتیبانی راک استار مشکلات خود را اعلام کردند.

هنوز راه حلی برای رفع این مشکلات ذکر نشده است اما راک استار در تلاش است تا آن ها را به طور کلی بر طرف کند. در زیر می توانید بیانیه رسمی راک استار را مشاهده کنید:

 تیم ما به صورت جدی در حال بررسی مشکلات کاربران در GTA Online از قبیل مشکل انتقال شخصیت از نسخه های نسل قبلی (Xbox 360 و PS3) بر روی نسخه های جدید و مشکل در سیستم Login است و قصد دارد در مدت زمان کوتاهی اکثریت آن ها را برطرف کند.

اگر شما علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل هستید، می توانید به بخش پشتیبانی وبسایت (راک استار) مراجعه کنید و بر روی Subscribe کلیک کنید. از تمام مشکلات به وجود آمده عذر خواهی میکنیم و از صبر و شکیبایی شما بسیار متشکریم.

بازی GTA V بر روی PS4, Xbox One, PS3 و Xbox 360 هم اکنون در دسترس است. نسخه PC در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

امتیازات Grand Theft Auto V منتشر شد | تکرار پیروزی باشکوه (آپدیت لیست)


فقط ۸ ساعت تا انتشار بازی GTA V به طور رسمی برای PS4 و Xbox One باقی مانده است. و مطمئنا بسیاری از مردم منتظرند تا بتوانند هرچه زودتر به این عنوان دست پیدا کنند. همانطور که می دانید، این نسخه از بازی نسخه Remaster شده ایست که شهریور سال قبل برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد پس انتظار می رود، راک استار در این نسخه تمام اشکالات را برطرف کرده باشد. امروز، سایت معتبر Metacritic، اولین نمرات منتشر شده بازی را در شبکه اینترنت به اشتراک گذاشته است تا طرفداران دنیای بازی ها بفهمند، این بازی اینبار می تواند حتی متای ۹۹ را نیز کسب کند.

همانطور که گفته شد، نمرات بازی بسیار خوب بوده است به طوری که بازی با ۱۸ نقد اولیه برروی کنسول PS4 توانسته است متای بسیار بسیار عالی ۹۷ را کسب کند و با کسب این متا، فعلا توانسته جایزه Game of The Year را تصاحب کند زیرا شاهکار The Last of Us Remastred هم با آن عظمت، توانست متای فوق العاده خوب ۹۵ را کسب کند. با این حال باید صبر کرد تا دید رضایت طرفداران از این بازی چگونه است. ولی مطمئنا User Score این بازی هم ۸٫۵ به بالا خواهد شد. شما را به تماشای لیست کامل نمرات دعوت می کنیم: (نمرات مربوط به نسخه PS4 می باشند.)

Power Unlimited: 100

Eurogamer Germany: 100

Eurogamer Spain: 100

این عنوان همانند بازی قبلی است؟ بله اما از آن هم بهتر. خیلی خیلی بهتر! نسخه ریمستر GTA V به خوبی نسخه سال قبل و حتی بهتر از آن بود، و با تغییرات کوچک یا بزرگ جدید مثل دوربین اول شخص (FPS)، مطمئنا ماجراجویی شما در GTA V آن هم در نسل هشتم، بی نظیر خواهد شد.

IGN Italia: 100

Hardcore Gamer: 100

PSX-Sense.nl: 100

JeuxActu: 100

Gameblog.fr: 100

Meristation: 100

God is a Geek: 100

Eurogamer.de: 100

Grand Theft Auto V هرگز به خوبی این نسخه نبوده است. یک بازی عالی و متنوع در گیم پلی مثل GTA V، به خوبی می تواند پیشرفت راک استار و کار های خوب این شرکت را در هر بازی ای که انتشار می دهد نشان دهد.

Metro GameCentral: 100

Cheat Code Central: 98

Gaming Nexus: 98

مدیریت بازی در حالت First Person Shooter، تغییرات بسیار عمده گرافیک و گیم پلی، در کنار بخش آنلاین، کاری می کند تا یک بازی یکساله، با تجربه ای جدید و بسیار عالی قابل توجه قرار بگیرد. مطمئن باشید یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۳، تجربه ای متفاوت در PS4 رقم خواهد زد.

Multiplayer.it: 97

LaPS4: 96

Vandal Online: 96

Everyeye.it: 95

۳DJuegos: 95

InsideGamer.nl: 93

Gamer.nl: 90

GamingTrend: 90

Post Arcade National Post: 90

GameSpot: 90

به جز اندکی مشکلات نرخ فریم ریت بازی که باعث می شود GTA v، بر خلاف سال قبل از حس دراماتیک خود بیرون بیاید، این نسخه از GTA V، بسیار با سلیقه طرفداران هموار است و باید مثل تمام بازی های سینماتیکی و جهان باز دیگر، با آن رفتار شود و مورد پسند قرار بگیرد (حتی خیلی بیشتر از آنها). یک بازی بسیار زیبا، که از فکر بازیباز کمک میگیرد و پر از هیجان است، واقعا ارزش تجربه کردهن را دارد.

US Gamer: 90

با قدرتی جدید، ناشر بازی با درست کردن دوباره لوس سانتوس و برگرداندن زندگی به ژرفا آن، تواسنته دوباره همان بازی قبلی را بسازد ولی، افکت های گرافیکی بسیار زیبا مخصوصا بخش FPS (اکشن اول شخص) باعث می شود یک ماجراجویی عالی را رقم بزنید. ما نمیگوییم این بازی را حتما باید دوباره انجام دهید اما، این را به شما گوشزد می کنیم که بازی ارزش یک تجربه را واقعا دارد.

IGN – نقد در حال انجام

Videogamer – نقد در حال انجام

GamesRadar – نقد در حال انجام

XGN: 90

GTA V در PS4 و Xbox One، با هر مشکلی که داشته باشد از بسیاری از بازی هایی که برای کنسول های این نسل منتشر شده اند بهتر است. تعداد زیادی از چیز هایی که راک استار در نسخه Remaster شده قرار داده است، ارزش این را دارد که در این نسل هم به لوس سانتوس برگردیم.

متای نسخه PS4 بازی تابه الآن:

GTA V1 امتیازات Grand Theft Auto V منتشر شد | تکرار پیروزی باشکوه (آپدیت لیست)

بازی GTA V نهمین و جدیدترین قسمت از سری بازی های grand thief auto می باشد که سال پیش برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد ولی Rockstar در E3 امسال این بازی را برای PS4 و Xbox One، در کنار پلتفرم PC معرفی کرد. بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) به طور رسمی برای PS4 و Xbox One منتشر شده، و در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) به طور رسمی برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.