آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

۲٫۳ میلیارد ساعت برای GTA Online خرج شده است|بازیبازان زمان خرج می کنند!



پس از انتشار GTA V در سال گذشته برای کنسول های نسل قبل، در ماه اکتبر GTA Online راه اندازی شد و کاربران بسیاری شروع به بازی در سرور های این عنوان کردند. حال پس از انتشار(!) بازی برای کنسول های نسل جدید و PC راکستار اطلاعات جالبی را در رابطه با بخش آنلاین بازی منتشر کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. به تازگی راکستار اعلام کرده است که کاربران در تاکنون ۲٫۳ میلیارد ساعت وقت صرف بازی در دنیای آنلاین عنوان GTA Online کرده اند. این زمان از ۲۲۴ کشور به دست آمده است.

اگر بخواهیم اعداد و ارقام دقیقی را ارائه دهیم می توان گفت که از تاریخ ۱ اکتبر سال ۲۰۱۳ که این بازی بخش آنلاین خود را آغاز کرد، تا ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۴ مقدار ۲۳۳۰۸۲۵۳۰۱ ساعت وقت صرف بازی شده است. تعداد کاربران بازی به ۳۳۸۳۴۴۲۳ می رسد و تعداد شغل های انجام شده ۵٫۹ میلیارد بوده و تعداد ۹٫۸ میلیون شغل طراحی شده است. تزدیک به ۳۴۲ میلیون اسلحه خریداری شده ایت؛ بیش از ۴۲۲ میلیون وسیله نقلیه خریداری شده است. لازم به ذکر است که محبوب ترین لباس نیز در بازی White Love T-shirt بوده است/

در اینفوگرافی زیر می توانید اعداد و ارقام را مشاهده فرمایید:


actual 1415894021 351x1152 2.3 میلیارد ساعت برای GTA Online خرج شده است|بازیبازان زمان خرج می کنند!


GTA V:دو ویدئو از گیم پلی حالت اول شخص در بازی لیک شد




چند روز تا عرضه یکی از محبوب ترین عناوین از سوی راک استار یعنی بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی نمانده است. اما این بازی پر طرفدار همانند بسیاری از عناوین دیگر، چند روز قبل از عرضه توسط فروشندگان لیک شد و به دست برخی از طرفداران رسید. این بازیکنان نیز دو ویدئو از گیم پلی بازی منتشر کردند که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن ها را دانلود کنید.

ویدئو ها اصلا کیفیت مناسبی ندارند و به نظر می رسد با گوشی های موبایل فیلم برداری شده اند. در این دو ویدئو می توانید صحنه هایی از گیم پلی حالت اول شخص در نسخه PS4 بازی را مشاهده کنید. بر اساس اطلاعاتی که یکی از کاربران در GTA Forums به اشتراک گذاشته شده است، این ویدئو توسط فردی که بازی به دستش رسیده بود، در Twitch به صورت زنده پخش شده است، اما در حین پخش ویدئو Take-Two به سرعت آن را از سایت Twitch حذف کرد. البته تمام قسمت هایی که پخش شد توسط عده بسیار زیادی از کاربران ظبط شد و بر روی یوتیوب آپلود شد که می توانید دو ویدئو را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

در این ویدئو سرقت از یک فروشگاه و تعقیب و گریز پلیس به نمایش در می آید. در تمام ویدئو (به جزء بخش کوتاهی از انتها ویدئو) بازی بر روی حالت اول شخص تنظیم شده است.

دانلود ویدئو اول با کیفیت مناسب

دانلود ویدئو دوم با کیفیت HD

دانلود ویدئو دوم با کیفیت SD

ویدئو ها اصلا کیفیت مناسبی ندارند و به نظر می رسد با گوشی های موبایل فیلم برداری شده اند.

با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

lز زمانی که نسخه های نسل هشتمی بازی GTA V در کمال تعجب طرفداران معرفی شد، تعداد زیادی از کاربران GTAFuroms و حتی بازیبازن دیگری در اینترنت، مقایسه هایی را بین دو نسخه نسل هشتمی و هفتمی بازی انجام می دادند. مدتی بعد هم که تاریخ انتشار بازی با انتشار تصاویر بسیاری مشخص شد، تعداد این مقایسه ها زیاد تر شد و حتی حود راک استار هم یک ویدئو از مقایسه دو نسخه منتشر کرد. امروز هم یکی از کاربران سایت GTAFuroms مقایسه از دو نسخه نسل هشتمی و هفتمی بازی منتشر کرده است.

طبق گفته های منتشر کننده تصاویر، فایل های گیف مربوط به لانچ تریلری می باشند که از دو نسخه PS4 و Xbox One بازی منتشر شد و عکس های نسخه های نسل قبلی هم مربوط به نسخه نهایی و اصلی PS3 بازی می باشد. آن طور که در تصاویر به نظر می رسد، راک استار در نسخه های نسل فعلی واقعا کیفیت تسکچر ها و نورپردازی را بالا برده است.

تصاویر منتشر شده:

5RPjncc با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

dVY0eVL با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

UDOmF3S با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

iHZBmr6 1152x629 با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

NAeqCax 1152x523 با مقایسه ای دیگر از GTA V همراه باشید | پیشرفت قابل توجه

بازی GTA V نهمین و جدیدترین قسمت از سری بازی های Grand Thief Auto می باشد که سال پیش برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد ولی Rockstar در E3 امسال این بازی را برای PS4 و Xbox One، در کنار پلتفرم PC معرفی کرد. بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) به طور رسمی برای PS4 و Xbox One، و در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) به طور رسمی برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.