آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

تصاویر جدید از مسابقات ۳۰ نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One

امروز راک استار تعداد انگشت شماری تصاویر از نسخه های نسل هشتمی بازی GTA V منتشر کرد. در تصاویر جدید می توانید مسابقات درون GTA Online را که به صورت ۳۰ نفره هستند، مشاهده کنید.


یکی از پیشرفت های نسخه های نسل جدید GTA V نسبت به نسخه های نسل قبلی، در بخش آنلاین این بازی بود. در بخش آنلاین نسخه های جدید، ۳۰ کاربر قادر هستند به صورت همزمان متصل شوند، در صورتی که این تعداد در نسل قبل ۱۶ نفر بوده است. حال در تصاویر جدید می توانید نگاهی بر این قابلیت داشته باشید. در این تصاویر مسابقات ۳۰ نفره به نمایش گذاشته می شود، همچنین تصویری از طراحی شخصیت در بخش GTA Online بازی را می توانید در بین تصاویر مشاهده کنید.

راک استار در بیانیه دیگر که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است، اعلام کرد بازی بر روی PS4 و Xbox One دارای یک بروز رسانی روز اول خواهد بود که هنوز اطلاعاتی از حجم آن منتشر نشده است. راک استار نیز اعلام کرد بخش Heists در بخش آنلاین هم اکنون در حال توسعه است و در آینده برای تمام نسخه ها در دسترس قرار می گیرد.


The GTA Online First Person Experience تصاویر جدید از مسابقات 30 نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One


The Next Generation Character Creator تصاویر جدید از مسابقات 30 نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One


Up to 30 Player Mayhem تصاویر جدید از مسابقات 30 نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One


Double the Props in the Creator Tool تصاویر جدید از مسابقات 30 نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One


Getting Ready for the Next Generation in Los Santos تصاویر جدید از مسابقات 30 نفره در GTA Online | بروز رسانی روز اول برای نسخه های PS4 و Xbox One

هم اکنون بازی GTA V بر روی Xbox One به صورت Pre-Load در دسترس است


بله شما عنوان را درست خوانده اید، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بازی محبوب GTA V را بر روی Xbox One پیش خرید دیجتالی کرده اید، هم اکنون می توانید این بازی را Pre-Load کنید. بر اساس گزارش های به دست آمده این بازی بر روی Xbox One هم اکنون قابل دانلود است، اما قابل اجرا نیست!

اگر اطلاعاتتان درباره Pre-Load کم است، می توانید توضیحات Pre-Load را در زیر مطالعه کنید:

Pre-Load : به لطف این قابلیت می توانید اگر یک بازی را به صورت دیجتالی پیش خرید کرده باشید، آن را از چند روز قبل دانلود کنید تا در روز عرضه بتوانید به سرعت بازی را اجرا کنید. البته دانلود بازی قبل از عرضه به این معنا نیست که بازی هم قبل از عرضه قابل اجرا باشد و تنها در روز عرضه اجرا خواهد شد.

پیش خرید بازی به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار است و اگر شما از قبل این کار را کردید می توانید از هم اکنون این بازی را به صورت Pre-Load دانلود کنید. اگر بازی را پیش خرید کنید از ۱ میلیون دلار در GTA Online و بخش داستانی GTA V بهره مند می شوید. شما اگر ۶۰ دلاری در اکانت خود دارید می توانید از طریق PC یا Xbox One بازی را پیش خرید نمایید.

فعلا هیچگونه صحبتی از نسخه PS4 نشده است اما مطمئنا ظرف دو یا سه روز آینده Pre-Load نسخه PS4 آماده می شود.

بازی GTA V بر روی PS4 و Xbox One در ۱۸ نوامبر منتشر می شود.