آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

لانچ تریلر نسخه های PS4 و Xbox One بازی GTA V منتشر شد


کم کم به تاریخ انتشار یکی از پر طرفدار ترین و بهترین عناوین یعنی بازی GTA V بر روی PS4 و Xbox One نزدیک می شویم. طبق معمول همیشه وقتی به تاریخ انتشار عناوین نزدیک می شویم شاهد انتشار لانچ تریلر آن ها هستیم و این موضوع برای عنوان GTA V بر روی PS4 و Xbox One هم صدق می کند و امروز راک استار لانچ تریلر این بازی را منتشر کرد.

با اینکه زمان لانچ تریلر کوتاه است، اما صحنه های بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد. همانطور که می دانید چند روز پیش اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد.

حالت جدیدی برای بازی وجود دارد که همین چند روز پیش شاهد نمایش آن بودیم. منظور حالت اول شخص بازی است که به وسیله آن می توانید کابین خودرو ها هم مشاهده کنید.

اعلام شده است بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.

در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معرفی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک هفته پس از معرفی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.



دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p


دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد