آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

تمام محتویات GTA Online در بخش داستانی نسخه های PS4/Xbox One بازی GTA V وجود دارند



همانطور که می دانید چند روز پیش اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد . حال امروز راک استار خبری بسیار خوشحال کننده را برای افرادی که قصد دارند نسخه های PS4 و Xbox One این بازی را خریداری کنند منتشر کرد.

راک استار امروز به طور رسمی اعلام کرد تمام محتویاتی که تا به امروز برای GTA Online منتشر شده است در حالت داستانی نسخه های PS4/Xbox One بازی GTA V وجود دارند. این بدان معنی است که شخصیت های Franklin ،Trevor و Michael (سه شخصیت اصلی و قابل بازی در GTA V) به اسلحه ها و وسایل نقلیه بسیار زیادی دسترسی خواهند داشت. تا به حال تعداد زیادی اسلحه و وسیله نقلیه به بخش آنلاین این بازی توسط آپدیت های گوناگون اضافه شده است که همه آن ها را می توانید در بخش داستانی در اختیار داشته باشید.

اسلحه های فراوانی به وسیله آپدیت های مکرر به بخش آنلاین اضافه شده است که همه آن ها را در بخش داستانی نسخه های PS4/Xbox One بازی GTA V خواهید داشت.

همچنین ۱۱ آپدیت تا به امروز برای بخش آنلاین بازی منتشر شده است و به همین روال وسایل نقلیه جدیدی همچون خودرو ها، موتور سیکلت ها، دوچرخه ها، هواپیما ها و هلیوکوپتر های جدیدی به بازی اضافه شد. تمامی این وسایل نقلیه را در بخش داستانی نسخه های PS4/Xbox One بازی در اختیار خواهید داشت.

حالت جدیدی برای بازی وجود دارد که همین چند روز پیش شاهد نمایش آن بودیم. منظور حالت اول شخص بازی است که به وسیله آن می توانید کابین خودرو ها هم مشاهده کنید.

اعلام شده است بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.

در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معرفی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک هفته پس از معرفی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
sadeq 1395/11/21 ساعت 08:28 ب.ظ http://http://asef-gta.blogsky.com

salam khobe bad nist

امیر 1396/04/05 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام چه جوری دانلود کنم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد