آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA Online Heists برای تمامی پلتفرم ها به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت| انتظار ها به پایان خواهند رسید


پس از انتشار عنوان GTA V و راه اندازی GTA Online در ماه اکتبر سال گذشته، همه کاربران و طرفداران این عنوان به شدت منتظر اضافه شدن مراحلی به بازی بودند که با نام Heists شناخته می شدند. به تازگی راکستار اعلام کرده است که این مراحل به زودی برای GTA Online برای تمامی پلتفرم ها در دسترس قرار خواهد گرفت. 

راکستار در حقیقت این مراحل را در بهار امسال، به بازیبازان و کاربران خود وعده داده بود اما تاخیر های گوناگونی برای تصحیح و بهینه سازی این مراحل صورت گرفت. از آن اتفاقات به بعد تنها شاهد برخی شایعات و اخبار لیک شده از این مراحل بودیم و هیچ گونه سخنی از سوی سازنده نشنیده ایم.

حالا در آستانه انتشار GTA V برای PS4، Xbox One و PC سوالی که آیا این مراحل در دسترس همگان یعنی حتی کاربران نسل قبل قرار خواهد گرفت یا خیر، پاسخ داده شده است. به تازگی IGN اعلام کرده است که مراحل Heist در تمامی پلفترم ها در دسترس خواهند بود و با آپدیتی به ببازی اضافه خواهند شد و به زودی کاربران قادر خواهند بود که این مراحل را پس از مدت ها انتظار تجربه کنند و از سرقت های مسلحانه طراحی شده، در کنار دوستانشان، لذت ببرند.

نظر شما در رابطه با این مراحل چیست؟ به نظر شما راکستار چگونه می خواهد این تعداد بازیکن را با یکدیگر هماهنگ کند تا آنان بتوانند مرحله Heist را بازی کنند؟ نظرات خود را در رابطه با این مراحل و چگونگی کارکرد آنان با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد