آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA V : نسخه PS3 در مقابل PS4 | یک مقایسه حرفه ای از سوی راک استار (ویدئو)


همانطور که می دانید دیروز اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد که می توانید اطلاعاتی از آن را از اینجا مطالعه کنید. حال امروز راک استار یک ویدئو از مقایسه نسخه PS3 این بازی در مقابل نسخه PS4 بازی انجام داده است که می توانید ویدئو را دانلود کنید.

با توجه به این مقایسه واقعا تفاوت بسیار زیادی را نسبت به نسخه های نسل هشتمی شاهد هستیم. تراکم جمعیت اجسام بیشتر شده است و گرافیک واقعا پیشرفته تر از گذشته شده است.

اعلام شده است بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.

در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معرفی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک هفته پس از معرفی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.


دانلود ویدئو با کیفیت HD