آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

Take-Two عرضه GTA HD collection را رد نمی کند



اگر از طرفداران سری GTA هستید، مسلما با ناشر بزرگ این سری یعنی Take-Two آشنایی دارید. همانطور که می دانید این شرکت دیروز آماری از فروش و درآمد ماهیانه خود منتشر کرد. در ادامه از آقای Strauss Zelnick (مدیر عامل این شرکت) که آمار فروش GTA V را اعلام کردند درباره عرضه بازی GTA HD collection سوال پرسیده شد که ایشان جواب رد بر سینه پرسشگران نزدند.

به نظر می رسد Take-Two قصد دارد تا نسخه GTA HD collection را عرضه کند. مسلما این نسخه را باید بر روی کنسول های نسل جدید یعنی Xbox One و PS4 شاهد باشیم. هنگامی که از ایشان این سوال پرسیده شد، در جواب گفت این بازی می تواند بسیار ایده خوبی باشد و باید روی آن فکر کرد. عرضه این بازی یعنی GTA HD collection بر روی PS4 و Xbox One می تواند علاوه بر فروش استثنایی بر روی این کنسول ها، می تواند یک کالشکن بسیار حرفه ای باشد.

در زیر می توانید صحبت های کامل آقای Strauss Zelnick (مدیر عامل این شرکت) را مشاهده کنید:

هر سال ما و رقبایمان محتویاتی را منتشر میکنیم که از محصولات قدیمی ما هستند. گاهی اوقات شاهد تغییر پلتفرم ها هستیم و ما می توانیم این عناوین قدیمی را بر روی نسل جدید تکرار کنیم.

نمی توانم چیزی را رد کنم. این یک فرصت بسیار عالی ما در بازار است که نسخه با کیفیت تر از گذشته ارائه کنیم. این امر می تواند یک اشتیاق بسیار زیادی برای ما باشد.

Take-Two : تا به امروز بیش از ۳۴ میلیون نسخه از GTA V به فروش رفته است


حال Take-Two امروز در طول Q2 FY15 آماری از درآمد های خود اعلام کرد. این شرکت تا آخر ۳۰ سپتامبر امسال ۱۲۶٫۳ میلیون دلار درآمد داشته است. اما پارسال این شرکت درآمدی حدود ۱۴۸٫۸ میلیون دلار داشته است. این شرکت از این مقدار درآمد راضی است و بیشتر آن را مدیون به فروش استثنایی عنوان GTA V است. Take Two در ادامه اعلام کرد فروش GTA V در آگوست تا به امروز تغییر زیادی نداشته است.

حال در یک تماس که با مدیر عامل این شرکت یعنی آقای Strauss Zelnick انجام شد، ایشان آماری از فروش GTA V را اعلام کردند:

تا به امروز ۳۴ میلیون نسخه از بازی GTA V به فروش رفته است. این رقم تفاوت زیادی با آمار فروش در ماه آگوست ندارد.

Zelnick در ادامه این تماس گفت ۶۰ درصد از این درآمد فروش بازی های دیجیتالی حاصل از فروش DLC های IN-GAME بازی GTA Online است.

این آمار در گذشته به صورت شیپ به بازار بوده است، اما حال طبق آمار گیری های این شرکت مشخص شده است ۳۴ میلیون نسخه به فروش رفته است. همچنین با توجه به آمار فروش بازی های دیجتالی، این شرکت موفق به فروش ۸۹٫۸ میلیون دلار شده است و با مقایسه با رقم فروش دیجتالی پارسال یعنی ۱۰۵٫۵ میلیون دلار این شرکت شاهد افت فروش محصولات دیجتالی بوده است. بیشترین فروش این بخش به ترتیب مربوط به Grand Theft Auto سری، NBA 2K فرنچایز, Borderlands 2, و Sid Meier’s Civilization 5 است

اطلاعاتی از بازی GTA V:

طبق اطلاعاتی که راک استار منتشر کرده است، تاریخ انتشار بازی GTA V برای PS4 و Xbox One؛ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و تاریخ انتشار بازی برای پلتفرم PC؛ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) اعلام شده است. همچنین می توانید در زیر ویژگی های نسخه های نسل هشتمی را مشاهده کنید:

  • عملیات های جدید
  • اسلحه های جدید
  • خودرو های جدید
  • حیات وحش ویژه
  • ترافیک های ماشین ها، متراکم تر و طبیعی تر است
  • سیستم شاخ و برگ و درختان در درون بازی بازسازی شده اند
  • آسیب پذیری طبیعی تر، تغییرات آب و هوا، و تغییرات طبیعی بیشتر
  • شبکه های رادیویی بیشتر، ۱۰۰ موزیک جدیو و میکس های جدید DJ ها که در ۱۷ کانال رادیویی وجود دارد