آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

GTA V بر روی PS4 با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد | مجله ی OPM بیشتر توضیح می دهد



اوایل این هفته در باره ی ویژگی های بازی Grand Theft Auto V بر روی  PlayStation 4 و مواردی که به آن در Official PlayStation Magazine  اشاره می شود صحبت هایی انجام شده بود. اینک اولین اطلاعات از OPM در این باره به بیرون درز کرده است که از اجرا شدن GTA V با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی PS4 حکایت می کند و بیان داشته است کیفیت این عنوان نفسی تازه در کالبد نسل هشتم خواهد دمید.

علاوه بر موارد اشاره شده از برخی ویژگی های دیگر در باره ی نسخه ی نسل بعدی این بازی سخنی بیان شده است که به شرح زیر می باشند :

ارئه ی کیفیت ۱۰۸۰p، بهبود دید از فاصله های دور،  حیات وحش جدید، چیزی در حدود ۱۰۰ آهنگ جدید، نسخه ی بهبود یافته ی  GTA Online.

همچنین هم اکنون تصاویری از صفحات مجله ی OPM که به این مطالب یا سایر ویژگی های نسخه ی نسل هشتمی GTA V اشاره کرده است منتشر شده است که در پایین می توانید آنها را مشاهده نمایید. در پایان شایان به ذکر است که عنوان GTA V در تاریخ ۱۸ نوامبر سال جاری بر روی کنسول های نسل هشتمی و مدتی بعد برای رایانه های شخصی منتشر می شود و اینطور که پیداست کیفیت نسخه ی PS4 این بازی ۱۰۸۰p می باشد اما تا به این لحظه اطلاعاتی در باره ی نسخه ی Xbox One منتشر نشده است.

gta v ps4 1080p rumor 250x43 GTA V  بر روی PS4 با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد | مجله ی OPM بیشتر توضیح می دهد

gta v opm magazine scan 2 200x280 142x200 GTA V  بر روی PS4 با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد | مجله ی OPM بیشتر توضیح می دهد

gta v opm magazine scan 10 200x282 141x200 GTA V  بر روی PS4 با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد | مجله ی OPM بیشتر توضیح می دهد

gta v ps4 1080p rumor 2 175x200 GTA V  بر روی PS4 با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد | مجله ی OPM بیشتر توضیح می دهد

GTA: San Andreas, GTA III و Vice City را با ۴۰ درصد تخفیف برای iOS و Android تهیه کنید


به تازگی شرکت راکستار به مناسبت دهمین سالگرد ساخت بازی به یادماندنی GTA: San Andreas تصمیم بر کاهش دادن قیمت نسخه های کلاسیک و خاطره انگیز سری GTA برای هواداران نموده است. بر این اساس هم اکنون پورت عناوین GTA: San Andreas, GTA III و Vice City بر روی گوشی های همراه با ۴۰ درصد تخفیف مواجه شده است.

همچنین تاریخ توزیع این بازی ها را نیز راکستار مصادف با ۹ نوامبر سال جاری قرار داده است تا سالی مملو از GTA را برای هواداران این سری رقم بزند. علاوه بر این همانطور که در جریان می باشید چندی پیش شرکت راکستار به طور رسمی اعلام نمود تصمیم بر عرضه ی GTA: San Andreas بر روی کنسول نسل هفتمی Xbox 360 گرفته است تا هواداران این بازی بتوانند میثاقی دوباره با CJ دوست داشتنی داشته باشند. در پایان شما می توانید قیمت و لینک خرید بازی های مذکور بر روی گوشی های هوشمند را ملاحظه نمایید.

نسخه Xbox 360 بازی Grand Theft Auto: San Andreas رسما تایید شد | CJ را با کیفیت تر مشاهده کنید!



یک شایعه دیگر به حقیقت پیوست: شرکت Rockstar امروز رسما تایید کرده است که بازی Grand Theft Auto: San Andreas به کنسول نسل هفتمی شرکت مایکروسافت یعنی Xbox 360 خواهد آمد. جزئیات این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

لیست اچیومنت های Grand Theft Auto: San Andreas به تازگی لو رفته بود اما ۱۱ مورد جدید نیز به آنها اضافه شده است. علاوه بر این مسئله، بازی نامبرده از رزلوشون ۷۲۰p بر روی کنسول Xbox 360 بهره خواهد برد و جزئیات گرافیکی در فواصل دورتر نیست بیشتر است.

نسخه Xbox اصلی بازی GTA: San Andreas دیگر در فروشگاه XBL Marketplace موجود نیست و نسخه آپدیت شده در دو روز دیگر از طریق Games on Demand جای آن را خواهد گرفت.

Grand Theft Auto: San Andreas در سال ۲۰۰۴ برای کنسول PS2 منتشر شد و در آینده برای رایانه های شخصی و Xbox نیز آمد. همچنین شما می توانید این بازی را برای تبلت و گوشی های هوشمند خود که از سیستم عامل آندروید یا iOS بهره می برند دانلود کنید.