آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

تصاویر جدیدی از GTA V منتشر شد | PS3 در برابر PS4 خودتان قضاوت کنید



روز گذشته تصاویری از مقایسه ی Grand Theft Auto V  بر روی کنسول های نسل هفتمی و هشتمی سونی منتشر شد که تفاوت فاحشی را بین نسخه های PS3 و PS4 این بازی  در زمینه هایی مختلف همچون کیفیت بافت ها، حالت شخصیت ها و موارد دیگری نشان می داد. حال تصاویر جدیدی از مقایسه ی Grand Theft Auto V  بر روی این دو کنسول منتشر شده است که بازهم نوید یک پورت عالی از این بازی بر روی کنسول های نسل هشتمی  می دهد.

در این تصاویر GIF به وضوح می توانیم پیشرفت سایه زنی ها، حالت اشیا و سیستم skyboxes را ملاحظه کنیم. همچنین همانطور که مطلع می باشید شرکت راکستار بالاخره به سکوت طولانی خود پایان داد و تاریخ انتشار GTA V بر روی  PlayStation 4 / Xbox One و PC را اعلام کرد و بر این اساس این بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتمی و در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ نیز برای رایانه های شخصی روانه ی بازار می شود. همچنین تیم سازنده علت تاخیر در عرضه ی نسخه PC این بازی نسبت به کنسول ها را در جهت افزایش کیفیت هر چه بیشتر بازی دانسته است. در پایان شما می توانید  تصاویر GIF که مقایسه ای بین  نسخه های PS3 و PS4 عنوان GTA V صورت گرفته است را مشاهده کنید.










Rockstar توضیح می دهد چرا نسخه PC بازی GTA V دیرتر از نسخه های نسل هشتمی منتشر می شود



دیروز تاریخ انتشار یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۴، یعنی بازی GTA V  اعلام شد. طبق این تاریخ اعلام شده بازی برای دو کنسول نسل هشتمی، یعنی PS4 & X1 در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و برای پلتفرم PC، در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) منتشر می شود. اما بسیاری از دارندگان پلتفرم PC، به خاطر  اینکه بازی تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خرده است، ناراحت شده بودند و از شرکت سازنده یعنی راک استار شاکی بودند. حال امروز این دسته از طرفداران GTA V، دلیل این کار را می فهمند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

طبق سوالاتی که توسط سایت DSOGaming از شرکت راک استار شده است، آن ها پرسیده اند دلیل عقب افتادن نسخه PC چیست. جواب راک استار این گونه بوده است:

اول از همه ما بسیار خوش حال هستیم که می بینیم، طرفداران و بازیبازان به خاطر انتشار نسخه جدید و نسل هشتمی GTA V انقدر ذوق زده هستند و باید این مژده را بدهیم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این نسخه از بازی GTA V در اختیارتان خواهیم گذاشت. خوب ما بسیار خوش حال هستیم که توانسته ایم نسخه بازسازی شده بازی GTA V را برای پلتفرم PC آماده سازیم، اما ما برای اینکه بتوانیم سیستم کلی بازی را تقویت ساخته و آن را بهینه سازی کنیم، همینطور برای تحویل دادن یک بازی استثنائی به طرفداران این سری، ما کمی بین نسل هشتم و پلتفرم PC وقفه انداخته ایم.

این ها سخنانی بودند که شرکت راک استار با ما در میان گذاشته بود.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی می تواند همانطور که سازندگان آن می گویند، استثنائی و فوق العاده ظاهر شود و طرفداران خود را که از پلتفرم PC بهره می برند، راضی نگه دارد؟