آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

با جدیدترین اطلاعات از نسخه PC بازی GTA V همراه باشید


تقریبا همه ما می دانستیم که اول و آخر، پنجمین عنوان در سری بازی Grand Theft Auto برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد. به تازگی یک سری جزئیات در بخش اطلاعات سیستمی بازی، لو رفته است که در آن نکات مختلفی به چشم می خورد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا آنها را بررسی کنیم.


با توجه به متون لو رفته، گفته می شود که نسخه PC بازی GTAV از سال ۲۰۱۲ در دست ساخت بوده است. این مسئله بیش از هر چیزی در رابطه با درایورهای مخصوص کارت گرافیک های شرکت AMD می باشد که در گذشته به دفعات، نسخه PC بازی GTA V را در اطلاعات خود ذکر کرده بودند.

نکته جالب دیگری که در توضیحات به چشم می خورد این است که هیچ گونه نامی از دو کنسول Playstation 4 و Xbox One برده نشده است. با این حساب شاید بتوان گفت که پلتفرم اصلی GTA V، که اکثر مراحل ساخت بر روی آن به پیش می رود، PC است.

در ادامه بایستی بگوییم که آزمایش کنندگان شرکت Rockstar از ژوئن ۲۰۱۳ مشغول تست GTA V بوده اند تا اینکه تمامی مشکلات گزارش شود. گفته می شود که GTA V از سیستم عامل های ۶۴ بیتی پیشتبانی خواهد کرد چرا که یک سری از گزارشات کاملا به این مسئله اشاره داشته اند.

در آخر اینکه تاکنون احتمالا مشکلات دیگری هم از نسخه PC بازی GTA V گزارش شده است که این مسئله تنها یک معنی دارد و آن هم این است که، عنوان نامبرده به بدی GTA IV نخواهد بود.

پورت های نسل هشتمی بازی GTA V، تغییرات چشم گیری را در زمینه گرافیکی ارائه خواهند کرد به عنوان مثال “ترسیم اجسام در فواصل مختلف (draw distance) به همراه بافت ها از کیفیت بسیار مناسبت تری برخوردار خواهند بود و در کنار این موارد، خیابانها شلوغ تر بوده و رزولوشن بازی نیز بالاتر می باشد”. این اطلاعات در Rockstar Newswire منتشر شده است.

Rockstar Games همچنین شفاف سازی کرده است که انتقال فایل های Save از PS3 و Xbox 360 به PC, PS4 یا Xbox One، فقط برای شخصیت های ساخته شده در بخش Grand Theft Auto Online محقق خواهد بود (که اطلاعات آن در شبکه های Cloud شبکه Rockstar Social Club قرار دارد). همچنین تمامی محتویاتی که تا کنون برای Grand Theft Auto Online عرضه شده است مانند مشاغل، اسلحه، خودرو و غیره در همان ابتدا برای نسخه های PC, PS4 یا Xbox One در دسترس می باشد.

نسخه PC بازی Grand Theft Auto 5 از یک ویرایشگر فیلم انحصاری بهره می برد که بازیکنان می توانند در آن با خلق صحنه های متفاوت آنها را ضبط کرده و در کنار یکدیگر قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد