آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

راکستار تاکید می کند نسخه ی PS4, Xbox One و PC عنوان GTA V تا سال ۲۰۱۵ تاخیر نخورده است



هم اکنون شرکت راکستار اعلام کرده است تارخ عرضه ی Grand Theft Auto 5 بر روی  PS4, Xbox One و PC تا سال ۲۰۱۵ تاخیر نخورده است و همچنان تاریخ انتشار این بازی “پاییز” سال جاری می باشد. راکستار این سخنان را در پاسخ به شایعاتی که در ابتدای هفته ی جاری بر روی سایت VG247 منتشر شده بود بیان کرده است. 

طبق شایعه ی منتشر شده سایت VG247 اعلام کرده بود،  یکی از اعضای  NeoGAF به این نتیجه رسیده است که  تاریخ عرضه ی Grand Theft Auto 5 بر روی  PS4, Xbox One و PC تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خورده است. افزون بر این در اوایل این هفته فروشگاه GAME تاریخ انتشار GTA V را بر روی کنسول های نسل هشتمی ۱ نوامبر ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که فعلا راکستار این شایعه را تایید و یا تکذیب نکرده است اما پس از آن اعلام شده این بازی در پاییز سال جاری روانه ی بازار گیم می شود. در پایان تنها می بایست صبر کرد و دید شرکت راکستار در نهایت چه زمانی به سکوت طولانی مدت خود پایان می دهد و تاریخ انتشار دقیق و رسمی GTA V را بر روی نسل هشتم اعلام می کند.

Activision به دنبال خرید ناشر GTA


با توجه به خبرهای منتشر شده کمپانیActivision ناشر سری بازی های Call Of Duty احتمال دارد پیشنهادی را برای خرید ناشر عنوان GTA یعنی Take Two ارائه دهد . در صورت تایید پیشنهاد این مسئله واقعا بر روی کیفیت بازی ها این دو کمپانی تاثیر خواهد گذاشت . با ما در ادامه مطلب همراه باشید . با توجه گفته های  به تحلیلگری به نام Mike Hickey هر دو کمپانی به خصوص Activision در حال تلاش برای ورود به صنعت فیلم سازی و ورود به Hollywood می باشند . طبق گفته این شخص Activision در صورت خرید Take Two در اولین فرصت ممکنه فیلمی از عنوان GTA خواهد ساخت ! همچنین گفته شده کمپانی Activision ریشه های بسیاری عمیقی یا به قول خودمان پارتی های بسیاری را در Hollywood دارا می باشد و این امر ساختن فیلمی پر از هزینه را برای این کمپانی میسر می کند . همچنین این تحلیلگر گفته که در صورت خرید Take Two به دست Activision عنوانی هایی مثل GTA دیگر مثل قبل نخواهند شد و کیفیت آن ها به شدت پایین خواهد آمد . همچنین گفته شده در صورت افتادن این امر Activision مالک سه کمپانی بزرگ Bungie , Blizzard , Take Two خواهد شد که واقعا برد فوق العاده بزرگی برای این کمپانی خواهد بود و این امر بر ثروت بیلیون دلاری این کمپانی اضافه خواهد کرد .

در سال ۲۰۰۸ نیز کمپانی EA با ارائه پیشنهادی ۲ بیلیون دلاری قصد داشت کمپانی Take Two را تصاحب کند که این پیشنهاد توسط Take Two رد شد .

نظر خود را راجب این خبر با ما به اشتراک بگذارید .

Rockstar در نسخه ی جدید GTA V آهنگ های جدید به رادیو اضافه می کند



توییت منتشر شده در حساب توییتر صاحب یکی از ایستگاه های رادیویی که در بازی GTA V وجود دارد نشان از این دارد که Rockstar در کنار پورت کردن بازی، به فکر اضافه کردن موارد جدید و بهبود بخشیدن به بازی است. این می تواند خبری خوشحال کننده برای افرادی باشد که منتظر نسخه PC و نسل هشتمی این بازی هستند چون که Rockstar فقط به فکر درآمد میلیونی از بازی زیر سایه ی موفقیت نسخه ی نسل هفتمی این عنوان نیست، بلکه در حال تلاش برای رسیدن به کیفیتی در خور سخت افزار های جدید می باشد.

 

Cara Delevingne صاحب ایستگاه رادیویی “Non Stop Pop FM” پس از بازگست از استودیو Rockstar با انتشار خبری از آپدیت آهنگ های موجود در بازی برای این ایستگاه رادیویی خبر داد. طبق توییت منتشر شده:

“در استودیو Rockstargames برای به روز کردن ایستگاه رادیویی خود در GTA V برای نسخه های جدید این بازی بودم…

GTA V یکی از پرطرفدارترین بازی های سال گذشته بود که برای کنسول های نسل هفتمی مایکروسافت و سونی منتشر شد و توانست موفقیت های زیادی کسب کند. این بازی در حال آماده سازی برای عرضه بر روی PS4, Xbox One و PC در پاییز امسال می باشد.