آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

یک شایعه جدید:GTA V در ۷ نوامبر بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر می شود


از زمان معرفی GTA V برای کنسول های نسل هشتمی و PC، شایعات زیادی پیرامون زمان انتشار این عنوان منتشر شده است که تا کنون هیچ تاییدی از سوی راکستار به همراه نداشته است. به تازگی یک فروشگاه به نام GameSeek تاریخ انتشار این عنوان را ۷ نوامبر ( ۱۶ آبان ۱۳۹۳) اعلام کرده است.

مدتی پیش نیز یک فروشگاه دیگر تاریخ عرضه ی بازی را ۱۴ نوامبر اعلام کرده بود و این طور که به نظر می رسد نوامبر، مقصد نهایی GTA V خواهد بود. ماهی که عناوین بزرگ دیگری چون Call of Duty: Advanced Warfare و Halo: The Master Chief Collection نیز در آن منتشر می شنود و در وصتر انتشار GTA V در این ماه، قطعا شاهد یک رقابت سخت میان این عناوین خواهیم بود.

به نظر شما آیا راکستار آن قدر به این عنوان اعتماد دارد که آن را همزمان با Call of Duty : Advanced Warfare راهی بازار کند یا این کار یک ریسک بزرگ است؟ آگر این دو بازی همزمان عرضه شوند، به نظر شما کدام یک فروش بیشتری خواهند کرد؟ مسلما جدال این دو عنوان پر فروش بسیار جذاب خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
love 1393/05/03 ساعت 08:43 ق.ظ http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


651651

باحال بود

Hassan 1393/05/22 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام من یه ایکس باکس 250 جیتگ دارم و دیروز تمام آپدیتهای آنلاین رو برای آفلاین دانلود کردم مثل i m Not a Hipster
High-LIfe
The Business Update
Valentine's Day Massacre Special
و از همه مهمتر The Independence Day Special رو
و آخرین تایتل آپدیت رو مربوط به آپدیت 1.15
1julay 2014
جایگزین کردم و همه ماشینها به صورت آفلاین باز شدن به جز اونی که من میخوام یعنی ماشین و موتور مربوط به آپدیت The Independence Day Special خواهش میکنم کمکم کنید
من عاشق monster truck هستم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد