آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

موسیقی‌های جدیدی برای GTA Online در راه است



به زودی ترک های جدیدی برای بازی Grand Theft Auto Online ساخته شده توسط Tangerine Dream و Alchemist در راه است. این soundtrack های جدید همراه با آپدیت جدیدی که عرضه خواهد شد به بازی شما اضافه می شود.

در یکی از پست های مربوط به موسیقی در Rockstar Newswire ( مستندهای راک استار )، شرکت سازنده در مورد روند ضبط و ساخت موسیقی، مطابق با تصویر Tyler ( سازنده ) و Jackson laying ( هماهنگ ساز در بازی ) اطلاعاتی منتشر کرد.

در این خبر نوشته شده بود :

” همانطوری که آپدیت و تکامل بازی Grand Theft Auto Online همیشگی و مداوم بوده، ما از قبل هم در حال کار بر روی پکی کامل از موسیقی های اورجینال برای قسمت آنلاین بازی ( GTA Online ) بوده ایم. مادهایی چون Survival و Deathmatch از ساخته های خود برخی از کاربران این بازی بود که به خوبی هم مورد استقبال بود، و همانطور که مشاهده کردیم پس از عرضه این آپدیت ها و ماد ها نسبت به آپدیت های رسمی دیگر که تا به حال توسط ما عرضه شده بود استقبال خیلی بهتر و بیشتر بود. نمرات و برتری این موسیقی های جدید توسط Tangerine Dream، Woody Jackson انجام گرفت، که این موسیقی های جدید توانستند این دو فرد را شگفت زده کنند. به غیر از این آپدیت، آپدیت های جدید دیگری همکان در برای GTA Online در راه است.

اگر قصد کسب اطلاعات بشتری در مورد موسیقی ها دارید می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد