آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب سوال

سلام
من تو یکی از مراحله جی تی ای 5 گیر کردم اونجایی شوهر خواهر کارل به کارل میگه که کمکم کنید باید بریم 3 تا از دوستامو تو ایستگاه قطار ببنیم بعد من اون سه نفر و پیدا میکنم ولی خو نه سواره ماشین میشن نه حرفی میزنن تو نقشه ام جایی رو مشخص نکرده که باید بریم بعد فقط بکوشمشون میسوزم دوتاشون اسلحه دارن یکیشون شمشیر با چیزی ام مشخص نشدن فقط کناره دیوار واسادن نوار آبی ام دور سر هر کدومشونه


جواب

سلام دوست عزیزقبل ازاین که سوار ماشین بشی کلیک راست رو نگهدار که سی جی نشونه بگیره بعداون نشونه روروی سر یکی ازونایی که بالای سرشون نوارآبی هست ببر ودکمه G اگه این دکمه کارنکرد دکمه Hرونگهدارتابیادسمت تو این کارروبرای شخصیت بعدی هم انجام بده بعد یه باردیگه نشونروروی ماشین نگهدار ودکه هایی روکه گفتم بزن تا اونا سوار ماشین بشن بهمین راحتی.ولی بازهم اگه نتونستی بگو تا آموزش تصویری رو بزارم.منتظر نظرات تون هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد