آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آیا فیلمی از GTA V برروی PC لیک شده؟



کاربر یوتیوب Warrorckteam یک سری تصاویر جدید از گیم پلی بازی GTA V منتشر کرده است با اسم نسخه ی پورت شده ی بازی GTA V این همان کاربری است که فیلم هایی بنابر گرافیک بازی های GTA IV و Assassin’s Creed II قبل از عرضه ی بازی ها بر روی یوتیوب گذاشته بود که فیلم ها جعلی نبوده.

در نگاه اول عکس ها خیلی طبیعی و واقعی به نظر می رسد ولی اگر در آن ریز شویم می بینیم که قسمت هایی وجود دارد که این احتمال را می دهد تصاویر Fake باشد.RockStar هنوز حرفی در این رابطه نزده است.تنها چیزی که در این باره شنیدیم به سال ۲۰۱۲ بر میگردد و حرف Dan Houser که گفت در گفت و گو به سر می بریم.

شما می توانید این ویدئو را از اینجا یا اینجا مشاهده کنید.

(ویدئو ها هنوز لینک یوتیوب دارند و منتشر نشده اند در صورت انتشار برای شما در سایت قرار داده می شود)

آیا راکستار gta v را برای pc منتشر خواهد کرد؟تعداد امضاها به ۶۵۰ هزار عدد رسید



درخواست آنلاین برای انتشار بازی Grand Theft Auto V بر روی pc به نقطه مهم دیگری رسید.تعداد امضا های جمع شده برای انتشار این عنوان بر روی pc به بیش از ۶۵۰ هزار امضا رسید.این دادخواهی در حال حاضر به  ۶۵۲۱۲۹ امضا رسیده است.نکته ای مهم این است که آیا راکستار به این دادخواهی توجهی میکند؟چه تعداد انجمن pc  دیگر لازم است تا ثابت شود که pc بازان خواهان این بازی اند؟

GTA V در سپتامبر ۲۰۱۳ برای دو پلتفرم xbox 360 و ps3 منتشر شد.این بازی به موفقیت هایی چشمگیر در ندتی کوتاه دست یافت؛از جمله این موفقیت ها میتوان به فروش بیش از ۸۰۰ میلیون دلار نتها در ۲۴ ساعت اول  و فروش بیش از ۱ میلیارد دلار طی ۳ روز اضاره کرد.

آخرین اخبار منتشر شده حاکی از فروش ۲۹ میلیاردی این عنوان است.انجمن های pc از همان ابتدای انتشار این عنوان برای xbox 360 و ps3 خواستار پورت این عنوان به pc بوده اند و تنها پاسخی که از Dan Houser دریافت کرده اند این بوده است:”در حال بررسی هستیم.”

با این همه امضای جمع شده ما نیز امیدواریم این بازی برای pc پورت شود،تا آنها نیز بتوانند این شاهکار را تجربه کنند.چند منبع نیز انتشار آنرا در سال ۲۰۱۴ پیش بینی کرده اند.

نظر شما در این باره چیست؟آیا راکستار این عنوان را به pc پورت خواهد کرد؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پچ جدید GTA V هم اکنون در دسترس است



استدیو Rockstar ، پچ جدیدی را برای عنوان Gran Theft Auto V منتشر کرد. در این پچ مشکلات بازی را برطرف کرده است همچنین طبق گفته های توسعه دهندگان، این پچ، آخرین پچ می باشد.

این پچ تنها دو مشکل از بازی را برطرف کرده است. این مشکلات شامل:

  • بهبود بخشیدن به ضد تقلب کردن بازی
  • ثابت نگه داشتن RP و پول در بازی

برای دیدن لیست کامل پچ ها می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

همچنین می توانید این پچ را از این صفحه دانلود نمایید.

آمازون لیست بهترین بازی های سال ۲۰۱۳ را منتشر کرد



به تازگی آمازون که یک خرده فروش است لیست بازی های برتر سال ۲۰۱۳ را مشخص کرد که البته این لیست مبتنی بر میزان فروش نیز هست. از قرار گرفتن Divekick در رده بالاتری به نسبت GTA V وThe Last Of Us تعجب نکنید!

 

  1. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
  2. Super Mario 3D World
  3. Divekick
  4. Rayman Legends
  5. BioShock Infinite
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Tearaway
  8. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
  9. Rogue Legacy
  10. The Last of Us

ویدئو و اطلاعات جدید از مد GTA V برای PC

اگر سایت را در روز های گذشته دنبال کرده اید خبری را منتشر کردیم که به معرفی Mod جدید GTA IV به نام GTA V پرداخته بود که توسط جمعی از مد سازان و طرفداران این بازی بر روی PC ساخته شده بود که می توانید ویدئو و اطلاعات اضافی را در این مورد دریافت کنید.

به گفته سازندگان این بازی هدف از ساختن این مد، آوردن نقشه GTA V به PC بوده و البته این نقشه هنوز در حالت آلفا بوده و کم و کاستی های بسیاری دارد. همچنین این سازنده گفت که تیم آنها انگیزه بسیاری از بازخورد های طرفداران این بازی بر روی PC دریافت کرده است و روند ساخت بازی به شدت سرعت پیدا کرده. در این تریلر شما می توانید تمام نقشه GTA V را از دید یک هلی کوپتر ببینید. البته توجه کنید که این نقشه کم و کاستی های بسیاری دارد


جواب سوال

سلام
من تو یکی از مراحله جی تی ای 5 گیر کردم اونجایی شوهر خواهر کارل به کارل میگه که کمکم کنید باید بریم 3 تا از دوستامو تو ایستگاه قطار ببنیم بعد من اون سه نفر و پیدا میکنم ولی خو نه سواره ماشین میشن نه حرفی میزنن تو نقشه ام جایی رو مشخص نکرده که باید بریم بعد فقط بکوشمشون میسوزم دوتاشون اسلحه دارن یکیشون شمشیر با چیزی ام مشخص نشدن فقط کناره دیوار واسادن نوار آبی ام دور سر هر کدومشونه


جواب

سلام دوست عزیزقبل ازاین که سوار ماشین بشی کلیک راست رو نگهدار که سی جی نشونه بگیره بعداون نشونه روروی سر یکی ازونایی که بالای سرشون نوارآبی هست ببر ودکمه G اگه این دکمه کارنکرد دکمه Hرونگهدارتابیادسمت تو این کارروبرای شخصیت بعدی هم انجام بده بعد یه باردیگه نشونروروی ماشین نگهدار ودکه هایی روکه گفتم بزن تا اونا سوار ماشین بشن بهمین راحتی.ولی بازهم اگه نتونستی بگو تا آموزش تصویری رو بزارم.منتظر نظرات تون هستم.

تاریخ عرضه ی GTA V برای PC مشخص شد ولی بیشتر مانند شایعه است



همه ی ما در تعجبیم که آیا Rockstar بازی خود یعنی GTA V را برای کامپیوتر های شخصی منتشر می کند یا نه.مدیر عامل بخش فروش دیجیتالی از استودیو Nuuvem یعنی Thiago Diniz  می گوید تاریخ عرضه ی این بازی ۱۲ مارس ۲۰۱۴ است.

این شرکت یک شرکت در برزیل است و خیلی سخت می توان باور کرد که چگونه به اسرار Rockstar پی برده اند ولی می توانیم هر انتظاری را داشته باشیم و هر خبری را جدی بگیریم.قسمت عجیب دیگر این است که چگونه این شرکت زودتر از Steam خبردار شده است؟در حال حاضر در حال بررسی خبر شایعه مانند هستیم و منتظر جوابی از طرف Rockstar هستیم.

اگر این خبر درست باشد که به احتمال زیاد نیست دلخوشی زیادی برای بازیبازان پیش می آید مخصوصا بعد از صحبت های بانجی درمورد  نسخه ی PC بازیشان Destiny.

Rat Loader به GTA Online بر میگردد



استودیوی Rockstar Games به تازگی تأیید کرده است که  Rat Loader که یک ماشین خدمات شهری در GTA Online بوده و بعد از پچ ۱٫۰۷ حذف شده است به بازی بر می گردد آن هم به صورت کاملا مجانی.

در یک گزارش اخیر از سایت Rockstar گفته است که آن ها در آینده قصد دارند ماشین Rat Loader و مود های مخصوص آن را به صورت مجانی دوباره وارد بازی کنند ولی برای یک مدت کوتاه.پس شما دوباره می توانید این ماشین را تهیه و نگهداری کنید. همچنین Rockstar گفته در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از برگشت این ماشین در دست طرفداران قرار می دهد.

پس اگر شما هم به این بازی دسترسی دارید بدانید که مودهای جالب این ماشین دوباره بر خواهد گشت.

GTA V با طعم GTA IV برای PC.



اگر از آن دسته از گیمر هایی هستید که هنوز عنوان GTA V را بر روی PC تجربه نکرده اید و از سیاست های Rock Star در این مورد خسته شده اید این خبر برای شماست. گروهی از Mod سازان اقدام به طراحی محیط GTA V در بازی GTA IV کرده اند

مطمئنا اکثر کسانی که فقط PC دارند علاقه مند هستند که این عنوان را تجربه کنند و Rock Star هم جوابی به این دسته از افراد نمی دهد؛ با این حال تعدادی از کاربران PC با Mod سازی و طراحی دوباره محیط بازی عطش خود را سیراب می کنند.

اخیرا ویدئویی در سطح اینترنت پخش شده است که از این Mod رونمایی می کند، همانطور که انتظار می رود بازی در حالت Alpha قرار دارد و Bug هایی در بازی مشاهده می شود، البته مدیر اجرایی این پروژه، Jonathan Gustafsson گفت که : این ویدئوه هیچ گاه قرار نبود پخش شود.

البته او قول داده که ما را در جریات پیشرفت های بازی قرار دهد و ویدئو های بیشتری را پست کند. باید ببینیم که آیا این Mod می تواند دل طرفداران GTA V را به دست آورد؟

GTA V هم‌اکنون چهارمین بازی پرفروش تاریخ UK است



در تاریخ فروش بازی‌های رایانه‌ای در کشور بریتانیا، آخرین عنوان استودیو موفق Rockstar یعنی GTA V هم‌اکنون رتبه‌ی چهارم را از آن خود کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه آینده بتواند به رتبه‌ی اول برسد.

Grand Theft Auto V این هفته توانست افتخاری دیگر را برای خود و سازندة اش رقم بزند، این در حالی است که در پرفروشترین‌های کرسمس، عنوان FIFA 14 در صدر دیده می‌شد. البته‌ی Chart-Track که این نمودار ةا را منتشر ساخته اعلام نموده است که در سه ماه آینده GTA V پرفروش‌ترین بازی تاریخ بریتانیا خواهد شد. هم‌اکنون این عنوان در رده‌ی چهارم و پس از عناوین FIFA 14 و Call of Duty Ghost و در رده‌ی سوم Assassin’s Creed IV: Black Flag جا خوش کرده است.

عنوان Need for Speed: Rivals در رده‌ی ششم و پس از آن نیز Lego Marvel Super Heroes و Minecraft نسخه‌ی مخصوص Xbox360 و Just Dance و Gran Turismo 6 انحصاری PS3 و سپس Forza MotorSport 5 به ترتیب در رده‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم حض.ر دارند.