آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

چارت فروش هفتگی Uk منتشر شد|هیچکس جلو دار GTA V نیست/Beyond همچنان در رده ی ششم!


به مانند سنت همیشگی هر هفته این بار نیز لیست فروش هفتگی در قسمت Uk منتشر شده است که باز هم GTA V رده ی اول را در قسمت فروش هفتگی به خود اختصاص داده است.عنوان Fifa14 نیز به مانند هفته ی قبل توانسته در رده ی دوم قرار بگیرد و رقابت این بازی با GTA V در زمینه فروش بسیار جالب می باشد.عنوان Beyond نیز که نتوانست نمرات نسبتا خوبی دریافت کند به مانند هفته قبل نیز در رده ششم قرار دارد.شما می توانید در قسمت پایین این لیست را مشاهده نمایید.


Grand Theft Auto V (Rockstar)
2. FIFA 14 (EA)
3. Skylanders Swap Force (Activision)
4. Pokemon X (Nintendo)
5. Pokemon Y (Nintendo)
6. Beyond: Two Souls (Sony)
7. Minecraft: Xbox 360 Edition (Microsoft)
8. F1 2013 (Codemasters)
9. Just Dance 2014 (Ubisoft)
10. Disney Infinity (Disney)
11. Sonic: Lost World (Sega)
12. LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Warner Bros)
13. Killzone: Mercenary (Sony)
14. Max Payne 3 (Rockstar)
15. Virtua Tennis 4: World Tour Edition (Sega)
16. The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo)
17. Animal Crossing: New Leaf (Nintendo)
18. Saints Row IV (Deep Silver)
19. LEGO: The Lord of the Rings (Warner Bros)
20.Tomb Raider (Square Enix)

Rockstar در حال کار بر روی نسخه ی بعد یک Ip معروف برای نسل بعد می باشد|Red Dead Redemption2 در راه است؟



مطمئنا یکی از بزرگترین و بهترین بازیسازان و تولید کنندگان صنعت گیم کمپانی RockStar می باشد.سری موفق Grand Theft Auto,Bully,red Dead Redemption این را به همگان ثابت کرده است.آخرین شاهکار این استودیوی آمریکایی یعنی GTA V نیز چندی پیش به بازار آمد و همگان را چه از منتقدان و چه از مردم ذوق زده کرد.متای این بازی تا به امروز ۹۷ می باشد و نشان می دهد که چگونه یک شرکت می تواند عنوانی به این جزئیات و بزرگی را خلق کند و در عمل نیز موفق بشود.

اما مطمئنا این استودیو برای نسل بعد نیز برنامه های ویژه ای دارد و در همین جهت به تازگی یکی از طراحان ارشد گرافیکی این استودیو گفته است که آنها در حال کار بر روی یک Ip نسل بعدی که معروف نیز می باشد هستند.با این حساب مشخص می شود که این بازی یک Ip جدید نیست.نسخه ی آخر GTA نیز که چندی پیش به بازار آمد و این احتمال که به این زودی این بازی ساخته و منتشر بشود کم است.تنها دو گزینه می ماند که شامل Bully یا Red Dead Redemption2 می باشد.به نظر می رسد پس از موفقیت های فوق العاده ی نسخه ی اول Red Dead Redemption این استودیو آستین های خود را بالا زده تا بار دیگری شاهکاری از خود بیافریند.بنابراین تنها باید منتظر ماند و دید که راک استاری که بسیار کم  صحبت نیز می باشد چه زمانی از این بازی نسل بعدی خود رونمایی می کند.

نظر شما چیست؟این بازی چه می تواند باشد؟


آپدیت ۱٫۰۴ GTA V هم اکنون برای PS3 و X360 موجود است


راک استار,طبق قول هایی که داده بود آپدیتی را برای بازی GTA V منتشر کرده است که بوسیله ی این آپدیت بعضی از مشکلات گیمرها مانند غیب شدن اتفاقی ماشین های خریداری شده برطرف میشود و همچنین پکیج های پولی که راک استار قول آنها را داده بود به بازی شما اضافه میشود.راک استار حجم این پچ را ۳۹ مگابایت اعلام کرده است و همکنون برای کاربران PS3 و بعضی از اعضای XBOX LIVE در دسترس است.

راک استار برای مشکلات GTA ONLINE که در زمان لانچ داشت (که باعث از بین رفتن کاراکترهای ساخته شده و مشکلات دیگر میشد) قول ۵۰۰,۰۰۰$ پول را در حساب بانکی درون بازی گیمرها داده است.این پکیج به دو قسمت ۲۵۰,۰۰۰$ تقسیم شده است که یکی از قسمت ها قطعا با نصب این آپدیت به حساب بانکی شما واریز میشود و قسمت دیگر نیز طبق قولی که راک استار داده است تا آخر این ماه به شما تحویل داده میشود.

کمپانی Activision اعلام کرده است که فروش Call of Duty Ghosts از GTA V جلو خواهد زد



همانطور که می دانید عنوان Call of Duty همیشه در زمینه ی فروش اکتیویژن را سربلند کرده است و پس از انتشار این بازی تا زمان انتشار نسخه ی بعد این عنوان در رده های اول فروش جدول های هفتگی فروش قرار دارد.اما کمپانی اکتیویژن تصمیم دارد امسال قدم بزرگی را بر دارد.این کمپانی ضمن تبریک به راک استار برای فروش GTA V به آنها هشدار داده است که عنوان Call of Duty Ghosts فروش خود را خواهد کرد و از این بازی در زمینه ی فروش از GTA V جلو خواهد زد.

در صحبت های اخیری که آقای Kevin Flynn یکی از مدیران اکتیویژن با وبسایت MVC داشته گفته است که:


به تیم Rockstar بابت موفقیتشان تبریک می گوییم.ما می خواهیم که رکورد فروش را از آنها پس بگیریم.


نظر شما چیست؟آیا Call of Duty: Ghosts می تواند در زمینه ی فروش از عنوان GTA V جلو بزند و بار دیگر رکوردها را جا به جا کند؟هرچه که باشد دیگر زمان زیادی تا یکی از مورد انتظارترین بازی های سال نمانده است و همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

Call of Duty: Ghosts در تاریخ ۵ نوامبر برای پلتفرم های Ps3,Xbox360 و Pc منتشر خواهد شد.نسخه های نسل بعد نیز همزمان با لانچ آنها منتشر خواهد شد.

Microsoft تقلب کاران در GTA Online را بن می کند !



همانطور که می دانیم با مشکلاتی که برای سرور های GTA Online به وجود آمد بعضی از بازیکنان قادر بودند با یک سری ترفند مانند ترفند "Motorcycle" در یک روز پول بسیار زیادی بدست آورند. با اینکه Rockstar روی خوشی به بازیکنان خود نشان داده است و قرار است به آن ها نیم میلیون دلار GTA هدیه بدهد اما به نظر مایکروسافت در حال بن کردن افرادی می باشد که در بخش آنلاین بازی دست به تخلف و تقلب زده اند

کاراکتر های از بین رفته در GTA Online باز نخواهد گشت



RockStar امروز اعلام کرد که شخصیت هایی که در بازی GTA Online بخاطر مشکلات بازی از بین رفته اند، دیگر بازیابی نخواهند شد. این کمپانی در صفحه رسمی پشتیبانی بازی اعلام کرد ، افرادی که درباره بازیابی شخصیت های خود در بازی سوال میکنند ، بدانند که کاراکترهایشان باز نخواهد گشت.

قابل ذکر است RockStar برای عذر خواهی از طرفداران خود بخاطر مشکلات بازی، مبلغ 500 هزار دلار را به حساب اکانت بازی کنان در بازی واریز کرده است

شکایت خواننده رپ آمریکایی از Rockstar



رپر آمریکایی Daz Dillinger ،از Rockstar به علت استفاده بدون اجازه از دو آهنگ او شکایت و درخواست غرامت کرده است.

او گفته است که این شرکت بازیسازی از آهنگهای وی بدون پرداخت هیچ مبلغی در GTA V استفاده کرده است.R* از دو آهنگ وی به نامهای C-Walk و Nothin' But the Cavi Hit استفاده کرده است.

ROCKSTAR پس از این شکایت مبلغ 4500 دلار را برای هر دو آهنگ به او پیشنهاد داده و Daz این مبلغ را توهین آمیز خوانده و درخواست مبلغ بیشتری کرده است.

فعلا برای ناشر بازی یعنی Take-Two ،دو راه باقی مانده است،یا مبلغ بیشتری به این بابت پرداخت کند یا اینکه تمام نسخه های فروخته نشده بازی را از بازار جمع آوری کند و آنها را نابود سازد! در ضمن فقط 14 روز وقت دارد!

رکوردی دیگر از جی‌تی‌ای‌ 5؛ این‌بار پشت‌سر گذاشتن اسکایریم، فیفا و ندای وظیفه در آمازون



سایت آمازون، خرده فروش دیجیتالی معروف دنیا اخیرا آماری از بازی‌های پر فروش خود ارائه کرده است که میزان فروش بازی‌ها را از بدو ورودشان تا روز گذشته اعلام می‌کند. در این لیست ده تایی، رتبه‌ی چهارم متعلق به جی‌تی‌ای‌ 5 است که تنها یک ماه از انتشار آن می‌گذرد و در همین زمان توانسته بازی‌هایی همچون عملیات سری 2، فیفا 10، 12 و 13 و نیز اسکایریم را در مجموع فروش پشت سر بگذارد.

این هم یکی دیگر از رکوردهایی است که بازی راکستار بعد از عرضه به بازار از خود بر جای گذاشته. انتظار می‌رود که این بازی به صدر جدول پر فروش‌ترین‌های آمازون برسد. احتمالا فقط باید چند هفته‌ی دیگر صبر کرد.

آمار دقیق فروش بازی‌ها اعلام نشده است اما لیست را در زیر مشاهده می‌کنید:


  1. Call of Duty: Modern Warfare 2
  2. Call of Duty: Black Ops
  3. Call of Duty: Modern Warfare 3
  4. Grand Theft Auto 5
  5. Call of Duty: Black Ops 2
  6. FIFA 10
  7. FIFA 13
  8. FIFA 12
  9. The Elder Scrolls 5: Skyrim
  10. Zumba Fitness (Wii exclusive – not bad!)

راک استار:کاراکترها و امتیازاتی را در که در ابتدای منتشر شدن GTA Online از دست دادید،دیگر قابل بازگشت نخواهد بود




مطمنا هر چقدر که لانچ GTA V برای راک استار موفقیت آمیز بود،لانچ GTA Online برای آنها بسیار بد شروع شد و یکی از بدترین لانچ های تاریخ راک استار را رقم زد .اما ایراداتی که در ابتدای لانچ این بخش وجود داشت با منتشر کردن یک آپدیت قسمت اعظمی از آن برطرف و شد بسیاری توانستند به این بخش وارد شوند و از این دنیای آزادی که راک استار ساخته لذت ببرند.اما در زمان لانچ این بخش زمانی که شما کاراکتر می ساختید و اگر می توانستید به بازی وارد بشوید زمانی که از بازی خارج می شدید و به بازی بر میگشتید کاراکتر شما از دست رفته بود و به نحوی انگار هیچ زمانی کاراکتری را نساخته اید.راک استار در همان روز های اول اعلام کرد که در حال برطرف کردن این مشکل می باشد و این مشکل با منتشر کردن آپدیت جدید به شکل کامل بر طرف شد اما بسیاری از کسانی که این بخش را بازی کردند وامتیاز تجربه کسب کردند به فروم راک استار حمله ور شدند و از این شرکت پرسیدند که آیا کاراکترهایی که آنها قبلا ساخته بودند قابل بازگشت خواهد بود که راک استار چنین جواب داده است:


برای کسانی که به طور مداوم از ما سوال می کنند که آیا کاراکترها و امتیازات تجربه ی آنها قابل بازگشت خواهد بود یا خیر باید اعلام کنیم که شما دیگر نمی توانید کاراکتر قبلی و امتیازات گذشته که از دست رفته اند را باز گردانید.ما تصمیم داریم با پولی که این ماه به حسب همه ی شما واریز می کنیم این کار را جبران کنیم و زندگی را در Los Santos آسوده کنیم.مبلغی نیز که به حساب همه ی شماها واریز می شود ۵۰۰,۰۰۰$ دلار خواهد بود.

پس اگر شما نیز کاراکتر خود را در ابتدای کار از دست دادید منتظر باشید تا راک استار برای جبران این اتفاق افتاده این مبلغ بسیار زیاد را به حساب شما واریز کند.

چارت فروش هفتگی Uk منتشر شد|جادوی راک استار یعنی GTA V توانست Fifa14 را نیز از صدر جدول پایین بکشد


به مانند سنت هر هفته این بار نیز چارت هفتگی Uk منتشر شده است که اگر هفته های گذشته با ما همراه بوده باشید حتما مشاهده کرده اید که با ورود Fifa14 به این جدول دیگر جای هیچ بازی ای در صدول حتی برای GTA V باز نبود.اما حال این هفته همه چیز دوباره تغییر پیدا کرد و شاهکار راک استار با جادوی خاص خود توانست صدر جدول را از Fifa14 که دو هفته ای بود در صد جدول قرار داشت پس بگیرد.دو باندل معروف عنوان Pokemon با نام های Pokemon X و Pokemon Y نیز توانستند رده های سوم و چهارم را از آن خود کند و عنوان انحصاری سونی نیز با نام Beyond: Two Souls که با نقدهای متوسطی رو به رو شد توانسته در جایگاه پنجم قرار بگیرد که برای شروع این جایگاه کمی خوب نمی باشد.البته این را هم در نظر بگیریم که در بریتانیا Fifa همیشه در رده های بالای جدول قرار داشته و GTA V هم که با جادوی خاص Dan Houser همه ی دنیا را گرفتار خود کرده است.شما می توانید این چارت در قسمت پایین مشاهده نمایید.


  • ۱٫ Grand Theft Auto V (Rockstar)
  • 2. FIFA 14 (EA)
  • 3. Pokemon X (Nintendo)
  • 4. Pokemon Y (Nintendo)
  • 5. Beyond: Two Souls (Sony)
  • 6. F1 2013 (Codemasters)
  • 7. Just Dance 2014 (Ubisoft)
  • 8. Minecraft: Xbox 360 Edition (Microsoft)
  • 9. Disney Infinity (Disney)
  • 10. The Legend of Zelda: Wind Waker HD (Nintendo)
  • 11. Saints Row IV (Deep Silver)
  • 12. LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Warner)
  • 13. NBA 2K14 (2K Sports)
  • 14. May Payne 3 (Rockstar)
  • 15. PES 2014 (Konami)
  • 16. Splinter Cell Blacklist (Ubisoft)
  • 17. Tomb Raider (Square Enix)
  • 18. Animal Crossing: New Leaf (Nintendo)
  • 19. Dragon’s Crown (NIS America)
  • 20.The Last of Us (Sony)