آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

رفع مشکل عملکرد زمانی بازی GTA V در Xbox 360



افرادی که بازی GTA V را بر روی کنسول Xbox 360 انجام می دهند در صورت نصب هر دو دیسک بر روی هارد یا فلش دستگاه ممکن است در عملکرد بازی و بارگذاری اشیاء کمی دچار مشکل بشوند به همین دلیل راک استار اعلام کرده است که هر دو دیسک را بر روی هارد دستگاه نصب نکنید اما در صورتی که بخواهید هر دو دیسک را نصب کنید از چه روشی می توانید استفاده کنید ؟

بر طبق تست های انجام شده شما می توانید دیسک اول را بر روی فلش و یا هارد اکسترنال و یا هارد مخصوص ایکس باکس نصب کنید و دیسک دوم را بر روی فلش دیگری نصب کنید به این صورت دیگر در موقع انجام بازی مشکل تاخیر بارگذاری  شدن اشیاء را نخواهید داشت.

هر دی وی دی بازی GTA V برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ حدود ۷٫۸ گیگا بایت حجم احتیاج خواهد داشت و به همین علت امکان نصب آن برروی فلش ۸ گیگا بایتی وجود ندارد چون موقع پیکربندی فلش برای Xbox360 حدود ۵۰۰ مگا بایت حجم برای اطلاعات ضروری آن گرفته می شود.

نصب دی وی دی اول برای ایکس باکس ۳۶۰ اجباری می باشد.

GTA V در ۱۷ سپتامبر برای دو کنسول Xbox 360  و PS3 منتشر شد و مورد استقبال بی سابقه گیمر ها قرار گرفته است.

نظرات 25 + ارسال نظر
amin 1392/09/21 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.facebook.com/amin.saghi.5

میتوان بازی جی تی ا ی 5 را بر رو ی8 نصب کرد یا خیر لطفا جواب بدهید

amin 1392/09/21 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.facebook.com/amin.saghi.5

بگوییم اگر یک فلش 8 گیگ برای ایکس باکس اسلیم بخرم بازی
gta v 5 مییاید جواب بدهید

خودم امتحان نکردم احتمال زیاد درسته

علی 1392/11/01 ساعت 09:41 ب.ظ

با درود..
ببخشید چگونه می تونم بازی رو نصب کنم.
برای دیسک اولش گزینه نصب رو نمیاره؟
چکار کنم.؟

نمی دونم چون خودم ایکس باکس ندارم ولی توسایت های خارجی میگردم وجواب سوالت رو پیدا می کنم.

ALI 1392/12/01 ساعت 11:43 ق.ظ

با عرض سلام من ایکس باکس 4 گیگی دارم ویک فاش 16 گیگ خریدم تا بازی جی تی آی وی رو روی آن نصب کنم تو دیسکش به درستی نصب شد و بعد از مدتی که بازی کردم پیام می دهد که بازی دیتا می خواهد لطفا سریع کمکم کنید ممنون میشوم که اگر کمکم کنی

متین 1392/12/15 ساعت 09:32 ق.ظ http://gravatar.com

من مشکل نسب بازی دارمونمیتونم بازی را بریزم.نوع ایکس باکس من ان تی اس سی است که نمیتواند سی دس پال را بخواند من یبار این کار را به کمک .هارد انجام دادم ولی بسیاری از عکس هایمان پاک شد. من دیسک 2 ان تی اس سی است ولی دستگاه اسرار دارذ که باید حتما دیسک 1 در داخل ایکس باکس باشد.

ببخشیدمن هنوز جی تی ای بازی نکردم ونه ایکس باکس دارم نه پلی استیش ولی جواب سوال شماروپیدامی کنم تووبلاگ میزارم.

مهدی 1393/01/07 ساعت 06:02 ب.ظ

س. من بازی جی تی ای ivرو کامپیوتر دارم اما تا بازی میکنم بعد چند دقیقه میایسته وبعد خاموش میشود . مشکل چیه. باتشکر

وبندوزخودتون رعوض کید

morteza 1393/04/06 ساعت 06:19 ب.ظ

من gta v رو به راحتی نصب کردم وتا آخرین مرحله بدون هیچ مشکلی بازی کردم ولی بعد از این که تموم شد شروع کرد به هنگ کردن و حالا شما هم میگین تمام saveهاتونو حذف کنین! این یه راحل دیگه ای نداره
خواهش میکنم جواب بدین

فکرنکنم راه دیگه ای داشته یاشه

حمید 1393/05/11 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام عرض شدی من جی تی ای7روخریدم روش نوشته 5دی وی دی ولی در حالی که نوشته به خاطر فشرده سازی تبدیل کردن به 2دی وی دی درحال نصب دی وی دی 1بودم تموم شد دی وی دی 2روگذاشتم اخطار میده این اخطار مال چیه?

مال اینه که دوباره دی وی دی اول رو قرار بدید.

اکبر 1394/01/03 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
من دیسک اول رو روی فلش نصب کردم ولی بعد از اینکه دیسک2رو توی دستگاه میزارم نمیدونم چرا هنگ میکنه!
ممنون میشم اگه کمک کنی

اکبر 1394/01/03 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
من دیسک اول رو روی فلش نصب کردم ولی بعد از اینکه دیسک2رو توی دستگاه میزارم نمیدونم چرا هنگ میکنه!
ممنون میشم اگه کمک کنی

ali 1394/05/08 ساعت 08:42 ب.ظ http://ali.tiger233@yahoo.com

سلام من در بازی gtav برای کامپیو تر وقتی بازی میکنم کند است وهنگی از چیه؟ رم من 2 وگرافک من 1 وسی پی یو 3 است خوب است.

سلام می خواستم بدونم که اگر بخوایم برای XBOX360 مد نصب کنیم باید به XBOX LIVE متصل باشیم ؟
اگه نیازی نیست پس بگید چطوری باید برای GTAV مد نصب کنم

برهان 1394/10/23 ساعت 10:06 ق.ظ

اقا من دی وی دی دوم را نصب کردم دی وی دی اول تا یه جاهایی میره یهو بازی ری استارد میشه ببعد یه چیز هایی در مورد نصب بازی میگه من چیکار کنم؟

اکبر 1394/11/18 ساعت 03:44 ب.ظ

مهدى 1394/12/26 ساعت 11:46 ق.ظ http://asef-gta.blogsky.com

من gta v را براى x box خریدم اما وقتى که بازى میکنم وسطاى بازى بازى رى لود میشود. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا پاسخ دهید

mahdi 1394/12/26 ساعت 04:36 ب.ظ

من هم مشکل برهان جان را دارم اما در x box

mohammad 1395/01/19 ساعت 08:44 ب.ظ

من تا یه جایی از بازی میرم و ری میشه مشکلش چیه لطفا بگید

بهنام 1395/02/06 ساعت 08:39 ب.ظ

behnam hn۱۳۹۵/۰۲/۰۱ در ۰۲:۰۲سلام ببخشید میشه جوابمو بدین اخه خیلی لازمه برام.من دیسکه یکو نصب کردم دیکسه دو هم گزاشتم تویه دستگاه تا اواسطه بازی رفتم ولی یهو فیریز میکنه دستگام یا ریستارت میشه.اولش فکر کردم مشکل از سی دیه ولی با همه سیدیایه جی تی ای مشکل داشت دقیقا همونجایی که هنگ میکرد بازم هنگ میکنه.کنسولمم ایکس باکس۳۶۰ اسلیم هست

سینا 1395/02/29 ساعت 03:58 ب.ظ

من وقتی می خواهم gta v را نصب کنم در سی دی اول تا 568میره هنگ میکنه دیگه بالا نمیره می خوام بر روی ایکس باکس نصب کنم میشه بگید چطوری

امیر 1395/03/12 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.asef-gta.blogsky.com

چطوری دیسک رو،روی فلش بریزم؟

ali 1395/08/23 ساعت 07:01 ب.ظ

بچه ها ترو خداااااااااااااااااااااااااا من xbox 360 دارم بعد از چند مدت خاسم برم gtav بازی کنم بعد موقع نصب ک تموم شد دیسک دو رو گزاشتم بعد از این ک عکس دوم ینی همون لودینگ دوم بازی میاد از اول و الا اخر رفتم ی سیدی دیگه هم خریدم بازم نشد اگه کمکم کنید ممنون میشم واقعا شمارمم09908429175 تو تل و واتساپ هم هسم اگه کمک کردین خیلی مرسیییییییییییییییییی ترو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امیر 1395/09/23 ساعت 08:39 ب.ظ

من بازی رو نصب میکنم رو ایکس باکس بازی می کنم بعد از یک ربع ارور میده همه کار کردم سی دی رو هم عوض کردم درست نشد یکی یک راه حل بده

ایلیا 1396/04/27 ساعت 11:27 ق.ظ

دیسک دوی بازی نصب نمیشه راهنماییلطفا

حتماخرابه دیگه

مصطفی 1396/06/19 ساعت 08:05 ب.ظ

مصطفی 1396/06/19 ساعت 08:08 ب.ظ

ببخشید من gta vروتمام کردم و وقتی میخوام کاری انجام بدم نمیتونم مثلا موبایل هیچیش باز نمیشه وقتی میرم طرف لباس فروشی یا بازی ها نمیره توش تروخدا کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد