آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب نظرات

سلام
من هر چی که نصب میکنم.(لباس-ماشین-...)یا مد کلیو
اصلا دیگه وارد بازی نمیشه...ارور هم نمیده...
بازی رو پاک میکنم دوباره نصب میکنم.بازم همونه
مثلا من ماشین های که نصب میکنم تو فایل gta3 دیگه تو بازی نمیره.اما همون فایل gta3 قبلی رو که جایگزینش میکنم بازی درست میشه.
من چطوری مشکلم رو حل کنم؟

ممنون


جواب

سلام دوست عزیز باید بهت تون بگم که این بازی های جی تی ای 5روکه ماداریم بازیی است که قبلاتوست افراددیگردست کاری شده وبعد به فروشندهاداده اند که مااون هارو خریدیم واونارو نصب کردیم وداریم از اون ها استفاده می کنیم.مشکل این بازی هااینه که افرادباتجربه این بازی هارودست کاری نکرده اندکه اگه ماخواستیم خودمون اون هارودستکاری کنیم به مشکلی برنخوریم اونهافایل های این بازی روجوری دست کاری کردن که اگه زیادویرایش بشن بازی هنگ کنه ویا اصلا بازی بالا نیادوفقط صفحه مانیتورماسیاه بشه.این کاروبخاطراین کردن که مردم فایل هایی که غیراسلامی هستند دوباره تواین بازی نریزند.وبچه های مردم روازراه راست به بی راه نفرستند.خب من هم دنبال راهی هستم که این فایل هارو جوری درست کنم که دیگه ارور نده ولی هنوز نتونستم اگه روزی تونستم حتمااون فایل روتوبلاگ برای دانلود براتون میزارم.راهش هم اینه که یه فایل Gta3 روخودمون درست کنیم که این کار خیلی سخته که اگه یکی از فایل هاتو این فایل کم بشه بازی دیگه بارگذاری نمیشه.

...................

یه راهی روبه این دوستمون پیشنهاد میکنم فایل هایی که می خواهید بریزید توبازی یکی یکی بریزید وهرفایلی که ریختید برید توبازی وتست کنید ممکنه یکی ازفایل هایی که شمانمی دونید کدوم هست خراب باشه نه بازیتون پس این کارو امتحان کنید این مشکل چندبار برای خود من هم پیش اومده بود.راستی بعضی از فایل ها هستند که باید دوبه دو باهم ریخته بشن مثل فای هایی که بافرمتdffوtxdهستند به این نکته هم توجه کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
kamyab 1392/04/17 ساعت 07:20 ب.ظ

خیلی ممنون بابت حل مشکلم...

عماد 1395/01/16 ساعت 03:40 ب.ظ http://emademademad

سلام سگ برای جی تی ای پنجو دانلود کردم نمیدونم چه جوری باید بیارمش تو بازی لطفا جواب بدیدددددد خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد