آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب نظرات

سلام دوستان عزیز تواین پست می خوام که به نظرات چند تااز دوستان جواب بدم که سوالاتی که پرسیدند ممکنه برای شماهم پیش بیاد.

................................

1-سلام.خوبی؟میخواستم بدونم ک توی جی تی ای 5 میشه یه جایی نشست؟صندلی و..؟اگه مد یا رمزی داره ممنون میشم برام ایمیل کنی.مرسی.


جواب:بله دوست عزیز یه مد کلیو وجود داره که انشاا... تو پست های بعدی قرارمیدم.

.................................

2-سلام.img tool تو وبلاگ هست یانه؟  جواب:بله دوست گرامی از بخش نرم افزار های وبلاگ دانلود کنید.

.................................

3-سلام من همونطور که توضیح داده بودی نصب کردم اما بازیم خراب شد پاکش هم میکنم از خونه CJ که میام بیرون بازی هنگ میکنه مجبورم alt+shift+delete رو بزنم بازی رو از سیو هم شروع نمیکنم میهنگه.کمک کنید.


جواب:این دوستمون درمورد نصب لباس پلیس سوال کرده.بایدبهتون بگم دوست عزیزکه بدی بازی جی تی ای 5 اینه که هروقت شما لباس یا شخصیت جدید میریزید باید بازی روازسیوشروع نکنید وازاول بازی کنید که دیگه بازی ارور نده.

................................

نظرات 3 + ارسال نظر
وب مانی 1392/04/16 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

kamyab 1392/04/16 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام
من هر چی که نصب میکنم.(لباس-ماشین-...)یا مد کلیو
اصلا دیگه وارد بازی نمیشه...ارور هم نمیده...
بازی رو پاک میکنم دوباره نصب میکنم.بازم همونه
مثلا من ماشین های که نصب میکنم تو فایل gta3 دیگه تو بازی نمیره.اما همون فایل gta3 قبلی رو که جایگزینش میکنم بازی درست میشه.
من چطوری مشکلم رو حل کنم؟
ممنون

amirali 1392/04/17 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام مرسی.ممنون حل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد