آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب

سلام دوستان عزیزمن هنوز وبلاگ رو کامل نکردم ومشغول کامل کردن اون هستم به همین خاطر این وبلاگ رو کم به روز رسانی می کنم وفقط به نظرات دوستان جواب میدم.


1-یکی ازدوستان گفته بود وقتی یه فایل ویایه مد میریزه توبازی میا ووقتی یه مددیگه میریزه مد قبلی پاک میشه باید بگم دوست عزیز مد بعدی که شما میریزید بامدقبلی هم نام هستند وبخاطر همین مدجدید جای گزین مدقبلی میشه مثلا اگه بخوایم خون سی جی رو عوض کنیم فایل جدیدی که شمامیریزید جای گزین فایل های قبلی میشه وشما هیچ فایل جدیدی درست نکرید به خاطر همینه که بیشتراوقات فایل قبلی پاک میشه پس به خود مد واسم اون دقت کنید.


2- چجوری میشه آهنگ های توی بازی روعوض کرد؟دوست عزیز آموزش این کارتوبلاگ هست به بخش آموزش برید آموزش اونجا هست بخونید واگه مشکلی داشتید من دخدمتم.


3-یکی ازدوستان آموزش تغییرشخصیت سی جی روخاسته بودتوبلاگ به آموزش ها برویدآموزش نرم افزار آی ام جی ادیتوروبخونید وغایل هارا به همون روش توبازی بریزید البته توبلاگ چدید آموزش رو به صورت تصویری گذاشتم.......

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 1391/12/02 ساعت 12:51 ب.ظ

باسلام خدمت مدیر محترم وبلاگ لطفا آموزش تصویری عوض کردن سی جی را آموزش دهید و دوم اینکه از من نرم افزار ggmm هیچ شکلی ماشین ها ندارند لطفا آموزش دهید وقتی نرم افزار ggmm را باز می کنم عرور می دهد و می نویسد TXD corrupt

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد