آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.
آصف جی تی ای

آصف جی تی ای

اطلاعات واضافات سری بازی های جی تی ای را دراین وبلاگ به دست آورید.

جواب به نظرات

باسلام دوستان عزیز اول از همه شما به خاطر این که یک ماه شد که وبلاگ روبه روز رسانی نکردم معذرت می خوام.بعد هم این که دارم وبلاگ جدیددرست می کنم دررابطه باهمین موضوع منظورم دررابطه باجی تی ای 5 هست انشاا...وقتی وبلاگ آماده شدآدرس وبلاگ روبراتون میزارم.


چند تا ازدوستان هم نظر داده بودن که باید به آنهاجواب بدم.


یکی ازدوستان رمزمدتماس روخواسته بود باید بگم که دوست عزیزاین مد هیچ گونه رمزی نداره وخودمن هم این مدرو ازسایت های خارجی دانلود کردم وبعدبرای راحتی شمادوستان اونروبه زبان فارسی درست کردم.


یکی ازدوستان آموزش نرم افزارجی تی ای مپ ادیتور رو خواسته بود.چشم دوست عزیز انشاا...دروبلاگ جدید آموزش این نرم افزارو هم براتون می زارم.


منتظروبلاگ جدید ماباشید...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/11/02 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام خوبی؟
ببین چجوری میشه آهنگ های توی بازی روعوض کرد؟
یعنی یه ترانه روبریزیم توبازی بعدسوارماشین بشیم همون اهنگوبخونه

Ahmadreza 1391/11/05 ساعت 01:18 ب.ظ http://persiangta.tk

سلام دوست عزیز من به شما پیش نهاد میدم که وبلاگ جدیدتونو توی رزبلاگ (www.rozblog.com) بسازید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد